ملکاژان
افتتاح مترو پردیس

افتتاح مترو پردیس و ایجاد تحول باورنکردنی

موضوعات این مطلب

یکی از مهم ترین ارکان توسعه در این زمانه داشتن مترو در شهرهای جدید است قبلا در مورد مترو پرند و شرایط افتتاح این مترو توضیح داده بودیم. افتتاح مترو پردیس موجب محبوبیت بیش از پیش این منطقه برای سکونت شده است. یکی از مهمترین عوامل برای انتخاب محل سکونت مناسب، توجه به امکانات ایده‌آل و شرایط دسترسی مناسب، است.

اغلب سرمایه گذاران معتبر به این امر، بسیار توجه می‌کنند. پروژه افتتاح مترو، یکی از پروژه‌های بسیار معتبر در این منطقه می‌باشد که به جهت افزایش امکانات آن، بسی مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

با افتتاح این پروژه شاهد افزایش میزان تعادل در بازار خرید و فروش ملک در پردیس هستیم. این موضوع سبب شده است که افرادی که در تهران زندگی می‌کنند به راحتی به این منطقه دسترسی پیدا کنند. در مقابل، افرادی که در این منطقه زندگی می‌کنند نیز بتوانند از شرایط مطلوب دسترسی آن لذت ببرند.

مترو در پردیس

از مزایای افتتاح مترو پردیس چه می‌دانید؟

افتتاح مترو پردیس مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته است. مزایای فوق العاده‌ی این پروژه‌ی مفید، نکات مثبت و قابل توجهی را در بر داشته است. از جمله مزایای بهره برداری از این پروژه قابل توجه، عبارتند از:

  • ایجاد شرایط مطلوب برای رشد آتی شهر
  • ارائه‌ی قیمت مناسب حمل و نقل برای رفت و آمدهای ضروری ساکنین
  • شرایط دسترسی ایده‌آل به امکانات مختلف با بهره برداری از خدمات مترو
  • دسترسی به مناطق مختلف مانند: بومهن، تهران و حتی دماوند و …
  • امکان گسترش خط مترو تا برخی از ایستگاه‌های مختلف مانند: ایستگاه قائم (عج) و … (قابلیت اتصال به برخی از پایانه‌های مختلف)
  • کاهش زمان سفر مسافران برای دسترسی به امکانات مختلف
  • کاهش مصرف سوخت برای رسیدن به مقصد
  • کاهش میزان آلودگی هوا

و بسیاری از موارد دیگر. با افزایش جمعیت در این منطقه، شاهد اهمیت فوق العاده‌ی رفت و آمد نیز خواهیم بود. هدف از احداث مترو در این منطقه (با توجه به خیل جمعیت) ایجاد شرایط مطلوب برای رفاه و آرامش ساکنین و همچنین سهولت در دسترسی به امکانات منطقه، است.

ایستگاه‌های مترو پردیس

مسیر تعیین شده مترو پردیس

امروزه که شاهد افزایش میزان جمعیت و همچنین افزایش میزان خرید و پیش خرید آپارتمان در پردیس هستیم، افتتاح مترو پردیس پروژه‌ای هوشمندانه تلقی می‌گردد. طول مسیر تعیین شده برای این پروژه برابر با 25 کیلومتر است.

در این مسیر می‌توان شاهد دو ایستگاه بود. البته همچنان نیز در برنامه‌ی این پروژه، وجود برخی از ایستگاه‌ها، خودنمایی می‌کنند. این پروژه همچنان در حال گسترش بوده و بسیاری از مناطق را تحت پوشش قرار خواهد داد. بنابراین افرادی که در منطقه‌ی دماوند و … نیز زندگی می‌کنند، می‌توانند به راحتی این منطقه را برای سکونت انتخاب کنند.

با این انتخاب هوشمندانه، می‌توانند از امکانات فوق العاده و مزایای بی‌نظیری بهره‌مند گردند. در این مسیر، دو سری تونل به موازات هم (در قالب دو کانال) قرار گرفته‌اند. این موضوع سبب شده است که مسئولان آمادگی لازم را برای گسترش تونل در بر داشته باشند.

دقت در طراحی و همچنین برنامه ریزی‌های دقیق، سبب کیفیت فوق العاده و همچنین پیشرفت آنی برای دسترسی به هدف، شده است. با اتصال این مسیر مترو به پایانه شرقی و وجود زیر ساخت‌های و امکانات مناسب، می‌توان شاهد گسترش سریع و پرقدرت آن نیز بود.

عملکرد موفقیت آمیز افتتاح مترو پردیس بر روی افزایش خرید ملک در پردیس:

یکی از مزایای فوق العاده و قابل توجه پروژه مترو پردیس، افزایش میزان خرید آپارتمان در پردیس است. پروژه مترو تهران به پردیس موجب شده است که افرادی که در این منطقه سکونت دارند، به راحتی و بدون دغدغه به رفاه کامل دست یابند.

بنابر این موضوع، می‌توان شاهد زندگی بسیار راحت و بدون دغدغه در این منطقه بود. تخمین زده شده است که این مترو قابلیت جابجایی بیش از 250000 مسافر را در بر داشته باشد. این موضوع علاوه بر مزایای فوق العاده، می‌تواند در کاهش ترافیک نیز نقش بسزایی داشته باشد.

همانطور که می‌دانید یکی از مشکلات بسیاری از افراد که در تهران زندگی می‌کنند، وجود ترافیک بسیار بالا است. این موضوع موجب شده است که زمان مفید بسیار از افراد ساکن تهران، در ترافیک سپری شود.

نکته قابل توجه در این منطقه عدم وجود ترافیک به جهت برنامه ریزی‌های دقیق و همچنین استفاده از مترو جهت کاهش ترافیک است. کاهش ترافیک در یک منطقه، علاوه بر تاثیر مفید بر روی صرفه جویی در زمان، تاثیر بسزایی بر روی کاهش آلودگی هوا نیز خواهد داشت.

لذا به جرات می‌توان گفت که: این منطقه سال‌ها جلوتر از هر منتطقه‌ی دیگر، رشد و ترقی را تجربه می‌کند. یکی از موارد بسیار مهم که اطمینان از پیشرفت این پروژه را به همراه دارد، همکاری بخش خصوصی با بخش دولتی است. این موضوع سبب شده است که در کمترین زمان، شاهد افتتاح این پروژه موفق در این منطقه، باشیم.

بهره برداری از مترو پردیس

موقعیت ایستگاه‌های در نظر گرفته شده برای مترو پردیس

یکی از نکات بسیار مهم برای افتتاح مترو پردیس، توجه به موقعیت ایستگاه‌های آن است. همانطور که می‌دانید، مهمترین المان برای سرمایه گذاری در یک منطقه، توجه به امکانات و شرایط دسترسی منطقه است. با وجود محبوبیت فوق العاده و قابل توجه این منطقه در بین سرمایه گذاران، می‌توان شاهد افزایش قابل توجه امکانات فوق العاده برای رفاه و آسایش ساکنین بود. یکی از موارد بسیار مهم برای بهره برداری مفید از مترو، توجه به ایستگاه‌های در نظر گرفته شده برای آن است.

در مسیر مترو طراحی شده برای پردیس، می‌توان شاهد 2 ایستگاه داخل شهری بود. قرارگیری این دو ایستگاه در فواصل 22 الی 24 کیلومتری سهولت در دسترسی را برای ساکنین به همراه خواهد داشت. در نظر داشته باشید که این مترو همواره در حال گسترش بوده و در حال حاضر فازهای 1، 2 و 3 در حال اجرایی شدن هستند. با این روش می‌توان از بحران ترافیک در مناطق بزرگی مانند پردیس جلوگیری نمود.

همچنین این موضوع می‌تواند بر روی راحتی، امنیت و سرعت مسافران برای رسیدن به مقصد، نقش بسزایی داشته باشد. با ورود مترو به این منطقه، میزان خرید و فروش زمین و ملک در این منطقه به شدت افزایش یافته است. به طوری که برخی از مناطق آن با رشد چشمگیر و قابل توجهی مواجه شده‌اند. بسیاری از افراد که در مناطقی همچون دماوند، جاجرود و …. نیز سکونت داشتند، حال این منطقه را برای زندگی انتخاب می‌کنند. چراکه با این انتخاب هوشمندانه می‌توانند زندگی مرفه و ایده‌آلی را تجربه نمایند.

مطالب دیگر مجله ملکاژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *