ملکاژان
معرفی فاز 10 پردیس

فاز 10 پردیس (معرفی فاز 10 پردیس و امکانات آن)

موضوعات این مطلب

با توجه به فرصت‌های طلایی برای سرمایه گذاری با پول کم در فاز 10 پردیس، بهتر است اطلاعات کاملی در زمینه‌ی این منطقه کسب نمایید. شهر پردیس یکی از پروژه‌های بسیار موفق و پیشرو در استان تهران است که با برخورداری از ویژگی‌های برتر، بسی مورد توجه قرار گرفته است.

با توجه به استقبال چشمگیر و قابل توجه مخاطبین از این پروژه‌ی هوشمندانه، این شهر به تدریج در حال ترقی و گسترش می‎باشد. به طوری که امروزه شاهد راه اندازی فازهای جدید، از جمله فاز 10 در این منطقه هستیم.

اگر به دنبال یک راه سریع، مطمئن، سودآور و ایده‌آل برای خانه دار شدن هستید، موقعیت خرید ملک در پردیس را از دست ندهید. اغلب سرمایه گذاران و همچنین کارفرمایان از خرید خانه در این محله (فاز 10) به عنوان یک فرصت محدود و عالی برای سرمایه گذاری یاد می‌کنند. این محله از جمله محله‌های محبوب و پرطرفدار در پردیس است که با حجم عظیم توجه و استقبال از سوی مخاطبین مواجه شده است.

نقشه شهر پردیس

موقعیت جغرافیایی فاز 10 پردیس:

یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای سرمایه گذاری در فاز 10 پردیس، شناخت موقعیت جغرافیایی این منطقه است. پردیس یکی از شهرهای ایده‌آل برای زندگی و حیات است که از اقلیم بسیار مطلوبی برخوردار می‌باشد. هوای پاک و تمیز این شهر، آن را به یک منطقه‌ی بسیار ایده‌آل برای زندگی مبدل نموده است.

این منطقه در فاصله‌ی 35 کیلومتری از استان تهران قرار گرفته است. بنابراین برای دسترسی به این منطقه، تنها به مدت 20 دقیقه در راه خواهید بود. این موضوع سبب سهولت در دسترسی و شرایط ایده‌آل در رفت و آمد نیز شده است. اگر بخواهیم به موقعیت جغرافیایی این منطقه اشاره کنیم، می‌توان گفت که این منطقه:

  • از سمت جنوب به شهر بومهن
  • از سمت شمال به روستای گلدره و اراضی آن
  • از سمت غرب به فاز 4 پردیس

فاز 10 پردیس به سبب برخورداری از موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوب به عنوان زمین‌های تعاونی قوه‌ی قضائیه نیز شناخته شده‌اند. اگر بخواهید در کمترین زمان ممکن به این منطقه دست یابید، می‌توانید در آزاد راه تهران پردیس به سمت بومهن حرکت کنید.

سپس با ادامه حرکت و ورود به بلوار امام رضا و رسیدن به انتهای آن، می‌توانید شاهد زمین‌های تعاونی قوه قضائیه باشید. در نظر داشته باشید که این مسیر یکی از مسیرهای مناسب برای رسیدن به شهرک الهیه نیز تلقی می‌گردد. لازم به ذکر است که شهرک الهیه نیز بخشی از فاز 10 در این شهر به شمار می‌رود

اگر قصد خرید مسکن مهر در پردیس را دارید بهتر است اطلاعات کاملی درباره آن کسب کنید تا قدمی هوشمندانه برای خرید ملک خود بردارید.

راه اندازی فاز 10 پردیس

کاربری فاز 10 پردیس چیست؟

امروزه شاهد اهداف قابل توجهی برای گسترش این شهر از جمله راه اندازی فاز 10 پردیس، خواهیم بود. با افزایش میزان جمعیت در این شهر، توجه به ایجاد امکانات مختلف برای آنها، بسی ضروری خواهد بود. بنابراین این سوال برای برخی از کاربران پیش می‌آید که هدف از اجرای این فاز در شهر پردیس چیست؟

افرادی که به دنبال پیش خرید آپارتمان در پردیس هستند، به این امر واقفند که کاربری این منطقه نیز مسکونی است. اما یکی از نکات مهم در نظر گرفته شده برای آن، لحاظ کردن تراکم کم جمعیت در این منطقه می‌باشد.

در طرح تفصیلی و همچنین کاربری این فاز از شهر پردیس، می‌توان به ایجاد برخی از بخش‌های کوچک در آن نیز اشاره کرد. ساخت کودکستان، دبستان و … نیز بخشی از طرح در نظر گرفته شده برای این فاز از شهر پردیس، می‌باشد. بنابراین این منطقه یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری تلقی می‌گردد.

آپارتمان های شهر پردیس دارای تسهیلات بانکی می باشند که این موضوع کار را برای خرید خانه آسان کرده است و می توان در کنار خرید آپارتمان وام خرید مسکن را دریافت کرد.

یکی از امکاناتی که در شهر پردیس بسیار مهم است و وجود آن باعث افزایش قیمت خانه در پردیس می باشد افتتاح مترو پردیس است که این طرح و پروژه به زودی قابل اجرا می باشد.

امکانات در نظر گرفته شده برای فاز 10 پردیس:

یکی از عوامل بسیار مهم برای محبوبیت قابل توجه فاز 10 پردیس جهت سرمایه گذاری، برخورداری از امکانات فوق العاده در آن است. این منطقه از جمله مناطقی است که در بر دارنده‌ی بسیاری از امکانات مختلف برای ساکنین، خواهد بود.

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، این منطقه از جمله مناطقی است که با تراکم کم جهت بهره برداری، انتخاب شده است. از امکانات قابل توجه در این منطقه، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برخورداری از امکانات رفاهی مناسب در هنگام راه اندازی فاز 10 پردیس
  • برخورداری از شرایط دسترسی فوق العاده به بسیاری از مناطق مختلف از جمله فاز 4 پردیس، بومهن و …
  • شرایط دسترسی ایده‌آل به وسایل نقلیه عمومی مانند مترو

این منطقه از جمله مناطقی است که با رشد شهر پردیس، به عنوان یکی از مناطق بسیار معروف و شناخته شده از آن یاد می‌شود. بنابراین سرمایه گذاری در آن، بسی هوشمندانه و موفقیت آمیز تلقی می‌شود.

برای کسب اطلاعات در رابطه با مراکز درمانی و بیمارستان های شهر پردیس کلیک کنید.

امکانات فاز 10 پردیس

چرایی انتخاب این منطقه برای سرمایه گذاری:

شاید این سوال نیز برای شما پیش آید که چرا فاز 10 پردیس یک انتخاب هوشمندانه برای سرمایه گذاری تلقی می‌گردد؟ امروزه به دلایل مختلف، شاهد افزایش میزان خرید قسطی آپارتمان در پردیس هستیم. این موضوع بیانگر افزایش محبوبیت این شهر در بین افراد مختلف، است. حال که شاهد افزایش میزان خرید و فروش در این منطقه هستیم، دور از ذهن نیست که در سال‌های آینده، این شهر نیز از جمله شهرهای بزرگ به شمار آید. بنابراین خرید ملک در پردیس امری هوشمندانه تلقی می‌گردد. انتخاب فاز 10 این منطقه برای خرید ملک، بسیار هوشمندانه خواهد بود. از جمله دلایل مهم که بر روی موفقیت این خرید دلالت می‌کنند، عبارتند از:

  • فاز 10 پردیس از زمین‌های ایده‌آل با متراژ بسیار بالا برخوردار است. این زمین‌ها قابلیت تفکیک نیز داشته و گزینه‌ی مطلوبی برای بهره برداری به شمار می‌روند.
  • قیمت زمین در این منطقه به جهت عدم راه اندازی و … بسیار پایین‌تر از برخی مناطق دیگر خواهد بود. بنابراین افرادی که از سرمایه کم نیز برخوردار هستند، می‌توانند اقدام به خرید ملک، زمین یا خانه در این منطقه نمایند.
  • امروزه به واسطه‌ی افزایش میزان خرید و فروش در این منطقه، شاهد برخی از کلاهبرداری‌های مختلف نیز خواهیم بود. فاز 10 از شهر پردیس مربوط به قوه‌ی قضائیه است. بنابراین خرید و فروش و حتی اقامت در آنها نیز بسیار ایمن و مطمئن خواهد بود.
  • از دیگر مزایای فوق العاده که افزایش میزان خرید و فروش املاک فاز 10 پردیس را در بر داشته است، فروش مستقیم ملک می‌باشد. در خرید زمین‌های این منطقه، شما با فروش بدون واسطه و مستقیم مواجه خواهید شد. بنابراین امنیت در معامله و همچنین عدم پرداخت هزینه‌های اضافی را نیز تجربه خواهید کرد.
مطالب دیگر مجله ملکاژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *