ملکاژان
قیمت آپارتمان های چیتگر

قیمت آپارتمان های چیتگر و خرید خانه در این محله

قیمت آپارتمان های چیتگر بسته به امکانات و بهترین محله های چیتگر که شما برای زندگی انتخاب می کنید دارد. همان طور که می دانید چیتگر در منطقه ی 22 واقع شده است که دسترسی به آن بسیار اسان می باشد و همین موضوع باعث شده تا انتخاب بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری در چیتگر و یا خرید آپارتمان در چیتگر باشند.
موضوعات این مطلب

قیمت آپارتمان های چیتگر بسته به امکانات و بهترین محله های چیتگر که شما برای زندگی انتخاب می کنید دارد. همان طور که می دانید چیتگر در منطقه ی 22 واقع شده است که دسترسی به آن بسیار اسان می باشد و همین موضوع باعث شده تا انتخاب بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری در چیتگر و یا خرید آپارتمان در چیتگر باشند.

وجود دریاچه چیتگر و جنگل آن باعث شده تا افراد زیادی به آنجا سفر کنند تا از این منظره زیبا لذت ببرند. دریاچه چیتگر یکی از بزرگترین دریاچه های مصنوعی در خاورمیانه می باشد که سالانه افراد بسیاری برای دیدن آن به تهران سفر می کنند. وجود برج ها و مجتمع های مدرن و نوساز مانند: پروژه ستین، مجتمع رزمال و … باعث شده تا افراد برای خرید آپارتمان و یا مغازه به این منطقه فکر کنند.

قیمت آپارتمان چیتگر

آب و هوا در این منطقه بسیار مطلوب می باشد و می توان گقت زمانی که در هوای آلوده تهران قدم بر میدارید هوا در این محله بسیار عالی می باشد که یکی از مزیت های مهم برای افرادی که قصد دارند در آنجا سرمایه گذاری کنند به شمار می رود. قیمت آپارتمان های چیتگر را بر اساس امکانات، محله، تازه ساز بودن، وجود مراکز درمانی در چیتگر و دسترسی آسان و … می توان تقسیم بندی کرد.

آینده ی این محله طلایی می باشد چرا که روز به روز در حال رشد و پیشرفت می باشد به همین دلیل افراد زیادی به فکر پیش خرید خانه در این محله می باشند. در این سال های اخیر، ساخت و ساز در چیتگر رواج پیدا کرده است که این موضوع باعث شده که چیتگر یکی از منطقه های بسیار شیک تهران محسوب شود.

تاثیر موقعیت جغرافیایی بر قیمت آپارتمان های چیتگر

یکی از مواردی که همیشه در قیمت آپارتمان تاثیرگذار است موقعیت جغرافیایی می باشد که این موضوع باعث شده تا شهر تهران به منطقه های مختلفی تقسیم بندی شود و هر منطقه شامل محله های مختلفی می باشد. قیمت آپارتمان های چیتگر نیز از این موضوع مستثنی نمی باشند.

در خصوص موقعیت مکانی و جغرافیایی این محله باید بیشتر و دقیق تر توضیح دهیم.  پس بدانید که :

  • شهرک چیتگر در بخش غربی دریاچه چیتگر
  • بخش جنوبی پارک هزار و یک شهر
  • در بخش شمالی پارک چیتگر، باغ ملی گیاه شناسی و چهارباغ و اتوبان حکیم
  • از سمت جنوبی نیز به اتوبان خرازی متصل می‌شود

تاثیر موقعیت جغرافیایی بر قیمت آپارتمان های چیتگر

این شهرک در کنار بازار بزرگ و مشهور ایران مال واقع شده است. دسترسی با آن بسیار آسان است و شما می توانید هم با خودروی شخصی و هم از وسایل خمل و نقل عمومی برای رسیدن به آن جا استفاده کنید. ناگفته نماد که متروی چیتگر یکی از وسایل حمل و نقل برای راحتی و آسایش افراد می باشد.

بررسی قیمت آپارتمان های چیتگر

اگر قصد خرید آپارتمان ارزان قیمت را دارید و نقدینگی شما آنقدری نیست که بتوانید به دنبال خرید آپارتمان در برج ها و مجتمع های نوساز بروید می توانید به فکر مشارکت در ساخت و یا پیش خرید خانه باشید. این موضوع چندین مزایا برای شما دارد اول از هر چیزی اینکه نیازی نیست شما مبلغ ملک را یکجا پرداخت کنید و آن را در طی زمانی که آپارتمان شما آماده می شود می توانید در چندین قسط پرداخت کنید که تمامی اینها بسته به توافق های طرفین قرارداد می باشد.

یکی دیگر از مزایایی که به شما تعلق می گیرد تسهیلات بانکی و دریافت وام خرید مسکن می باشد که این موضوع می تواند به شما کمک کند تا مبلغی از هزینه ی خرید خانه ی خود را به راحتی پرداخت کنید. همچینین اینگونه می توانید صاحب خانه نوساز خود شوید.

بررسی قیمت آپارتمان های چیتگر

یکی دیگر از مزایای خرید آپارتمان در چیتگر که این روزها افراد زیادی را جذب خود کرده است، خرید امتیاز آپارتمان در چیتگر می باشد. به چه صورت؟ این روزها ارگان های دولتی برای خانه دار کردن کارمندان خود مزایایی را در نظر گرفته اند که یکی از آن ها امتیاز ملک می باشد. امتیاز ملک به این مفهوم است که ارگان مورد نظر با هزینه ی خود و رایزنی های انجام شده با سایر نهادها نسبت به خرید زمین و ساخت مسکن اقدام می کند سپس قسمتی از هزینه ی تمام شده ساخت مسکن را به صورت اقساط از پرسنل خود دریافت می کند.

برخی از پرسنل در این ارگان ها نسبت به فروش امتیازهای خود اقدام می کنند که شما می توانید برای درک بهتر و مشاوره در این خصوص از مرجع تخصصی فروش امتیاز آپارتمان از متخصصین ملکاژان راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مطالب دیگر مجله ملکاژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *