ملکاژان
بهترین برج های اطراف چیتگر

معرفی بهترین برج های اطراف چیتگر

اگر قصد خرید آپارتمان لوکس و مجلل را دارید تهران و اکثر مناطق آن می توانند پاسخگو خواسته ی شما باشند برج های اطراف چیتگر یکی از بهترین گزینه ها برای خرید می باشند که به تازگی انواع برج های زیبا و لوکس در آن در حال ساخت و یا ساخته شده و آماده می باشد.
موضوعات این مطلب

اگر قصد خرید آپارتمان لوکس و مجلل را دارید تهران و اکثر مناطق آن می توانند پاسخگو خواسته ی شما باشند برج های اطراف چیتگر یکی از بهترین گزینه ها برای خرید می باشند که به تازگی انواع برج های زیبا و لوکس در آن در حال ساخت و یا ساخته شده و آماده می باشد. منطقه چیتگر برای زندگی بسیار انتخاب درستی است.

محله چیتگر، به دلیل وجود دریاچه چیتگر و پارک و جنگل چیتگر، محبوبیت بسیاری برای متقاضیان دارد به همین دلیل انتخاب بسیاری از افراد می باشد.

چشم انداز و داشتن ویوی دلپذیر یکی از مواردی است که اکثر افراد برای خرید خانه به آن توجه دارند و برج های دریاچه چیتگر می توانند این نیاز را برطرف کنند.

یکی از نکات بسیار مهمی که هتر است در رابطه با برج های اطراف چیتگر بدانید این است که در این محله به دلیل وجود دریاچه چیتگر و جنگل چیتگر، آب و هوایی بسیار مطلوب و دلپذیر دارد که این موضوع باعث پاکیزگی هوا نیز شده است.

برج های اطراف چیتگر

بهترین برج های اطراف چیتگر برای زندگی

برج های اطراف چیتگر بسیار زیبا و لوکس می باشند، برخی از این پروژه ها تعاونی ساز هستند که می توانید با خرید امتیاز آن ها صاخب خانه ای نوساز و مجلل با قیمتی فوق العاده شوید که برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ملکاژان در ارتباط باشید تا هر آنچه نیاز دارید بدانید را به شما توضیح دهند.

اما در محله ی چیتگر نیز می توانید به سراغ برج های شخصی ساز نیز بروید اما باید بدانید که قیمت آن ها کمی بالاتر از پروژه های دولتی می باشند.

کیفیت هر دو پروژه ها فوق العاده بوده و از بهترین مصالح نوین برای ساخت آن ها استفاده می شود که یکی از مهمترین مزایای آن ها این است که این برج ها ضد زلزله می باشند . از نظر اعتبار و کیفیت حرف اول را می زنند.

برج تریتیوم چیتگر

  • برج تریتیوم چیتگر:

یکی از برج های اطراف چیتگر که بسیار معروف هستند، برج تریتیوم می باشد که در حال ساخت است و به زودی بهربرداری می شود این برج 26 طبقه دارد که در بهترین نقطه ی دریاچه چیتگر قرار گرفته است.

امکانات این برج بسیار کامل می باشد: سونا، استخر، پارکینگ های طبقاتی، آسانسورهای حمل بار و نفربر، سالن ورزشی، روف گاردن و … امکانات مهم آن محسوب می شوند.

برج های تریتیوم یکی از پدیده های منطقه 22 محسوب می شوند این برج ها بسیار محلل و لوکس می باشند و در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته اند که برای سخت پسندان انتخاب بسیار خوبی می باشند.

در این برج ها می توانید خانه هایی با متراژ بالا و حتی کم را پیدا کنید و بهترین گزینه ی مناسب خود را خریداری کنید. امکانات فوق العاده و منحصر به فرد آن ها باعث شده تا افراد زیادی طالب داشتن خانه در این برج ها باشند.

برج های پارلمان چیتگر

  • برج های پارلمان چیتگر:

یکی دیگر از برج های اطراف چیتگر که بسیار منحصر به فرد می باشد برج های پارلمان هستند که متقاضیان زیادی برای پیش خرید آپارتمان در این برج ها اقدام کرده اند. موقعیت مکانی برج های پارلمان در شمال غربی دریاچه چیتگر می باشد.

در این برج ها می توانید واحدهایی با متراژ مختلف را خریداری کنید که مهترین واحد آن پنت هاوس این برج می باشد. برای ساخت این برج ها از بهترین متریال استفاده شده است که یکی از مزایای خرید آپارتمان در این برج ها می باشد.

پروژه های پارلمان دارای امکانات بسیار مطلوبی می باشند: پارکینگ های طبقاتی، انباریها و درب های ضد سرقت گرفته تا  سالن اجتماعات و ورزشی، استخر، پنجره خانه ها، و … که از بهترین کیفیت ساخته شده اند و این موضوع توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

برج های سفید چیتگر

  • برج های سفید چیتگر:

برج های سفید چیتگر یکی دیگر از برج های اطراف چیتگر محسوب می شوند که بسیار لوکس می باشند این برج ها دارای 524 واحد مسکونی می باشند. این برج ها دارای 6 برج که در هر طبقه آن 5 واحد دوخوابه قرارگرفته است و در 2 برج دیگر آن در هر طبقه 4 واحد 3 خوابه ساخته شده است.

برج های سفید در شمال بزرگراه خرازی قرار گرفته اند که این موضوع می تواند رفت و آمد را برای افراد راحت تر کند. این برج ها یکی از زیباترین و خوش ساخت ترین برج های منطقه 22 می باشند که نمای ساختمان ها از زیباترین و به روز ترین متریال های دنیا ساخته شده است.

این برج ها دارای 19 طبقه مسکونی می باشند و از امکانات بسیار کاملی برخوردار هستند:

بخش های ورزشی و استخر، سوناهای خشک و جکوزی، مهدکودک برای کودکان ساکن این برج ها، سالن اجتماعات، لابی بسیار شیک و مجلل، پارکینگ های طبقاتی و آسانسورهای بزرگ برای حمل بار و نفر بر به تعداد بسیار زیاد و …

مشخصات فنی در این برج ها بسیار کامل می باشد:

موتورخانه مرکزی، سرمایش و گرمایش از طریق فن کوئل، سیستم اعلام و اطفاء حریق و آتش نشانی طبقات، آسانسور حمل بار و نفر (برانکاردبر)، نیروگاه برق حرارتی، تصفیه خانه فاضلاب، کابینت تمام MDF، درب های داخلی و ورودی با دورکوب چوب، روشویی طراحی شده با سنگ مرمریت، شیرآلات برند اخوان، سیستم دوربین مداربسته

برج های سه گانه ایزدیار

  • برج های سه گانه ایزدیار:

یکی از برج های اطراف چیتگر برج های سه گانه ایزدیار هستند. سه برج که دارای 25 طبقه می باشند در برج های سه گانه در هر طبقه آن 4 واحد ساخته شده است که متراژ ها ی آن ها 148 متری و 156 متری می باشند. در این برج ها بهترین متریال برای ساخت و زیبایی آن ها به کاررفته است .

این برج ها از نظر موقعیت مکانی بسیار جایگاه خوبی دارند یعنی در ضلع شرقی دریاچه و رو به روی مجموعه بام لند قرار گرفته اند که این موضوع باعث چشم انداز زیبا و منحصر به فرد آن ها شده است.

نورپردازی در این برج ها بی نظیر بوده و امکانات بسیار کامل و مجهز نیز دارند. مجموعه ورزشی، استخر و سونا و جکوزی، روف گاردن، هلی پد، سالن مطالعه و کافی شاپ و همچنین تجهیزات ایمنی و امنیتی مثل سیستم اعلام و اطفاء حریق، دوربین مداربسته و… بارزترین امکانات آن ا می باشد.

مطالب دیگر مجله ملکاژان

یک پاسخ

  1. سلام برج های اطراف چیتگر خیلی زیاد شدن
    کلا خیلی اون محله داره شلوغ میشه هم بخاطر برج ها و ساکنین و هم به خاطر دریاچه و پارک چیتگر
    اصلا نمیشه از خونه رفت بیرون اما از نظر کیفیت بخوام بگم عالیه خیلی خیلی شیکه و بهترین متریال برای ساختشون به کاررفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *