ملکاژان
شهربازی روباز و سرپوشیده

معرفی شهربازی روباز و سرپوشیده در تهران

موضوعات این مطلب

شهربازی‌ یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی هر شهری هستن. برای هر سنی، از کودک تا بزرگسال، می‌تونن مکان خوبی برای تخلیه‌ی انرژی‌ باشن. البته شهربازی‌ها فقط محل تفریح و بازی نیستن، کودکان می‌تونند از طریق بازی و تعامل با دیگر کودکان، مهارت‌های اجتماعی و داوطلبانه رو هم یاد بگیرن.

شهربازی‌ها دارای بازی‌های مختلفی هستن که مطابق با سلیقه همه افراد، بازی وجود داره و همین موضوع باعث شده تا افراد بسیاری در این مکان رفت و آمد داشته باشن. شهربازی‌ها یکی از جذاب‌ترین و بهترین گزینه‌های تفریحی تهران هستن. قبلاً تعداد شهربازی‌ها کم بود، اما حالا شهربازی‌های متنوع با دستگاه‌های هیجان‌انگیزی در تهران وجود دارن که حتی بزرگسالان رو هم جذب می‌کنن.

ما که بزرگتر شدیم هم دلمون می‌خواد بریم شهربازی! بعضی وقتا شاید فکر کنید که شهربازی برای کودکانه، اما در واقع همه می‌تونن از این اماکن لذت ببرن، حتی بزرگسالان! توی تهران شهربازی‌های مختلفی وجود دارن که می‌تونن گزینه‌های خوبی برای تفریح باشن.

اگه به دنبال تجربه‌ی هیجان‌انگیز و تخلیه‌ی انرژی هستید، می‌تونید به شهربازی‌هایی که دارای دستگاه‌های پرش و ترامپولین هستن، سر بزنید. این دستگاه‌ها می‌تونن به شما تجربه‌ی هیجان‌انگیزی رو بدن و خیلی جذابن.

حالا بیاید بهترین شهربازی‌ تهران رو برای بزرگسالان و کودکان معرفی کنیم. برای تجربه‌ی هیجان‌انگیز و تخلیه‌ی انرژی، شهربازی‌هایی مثل: شهربازی چیتگر، پارک ارم، سرزمین عجایب، پالادیوم فان تایم، ارگ تجریش فان تایم، مجتمع صبا مال، شهربازی ژوپیتر و … انتخاب خوبی هستن.

شهربازی و پارک ارم

شهربازی های روباز تهران

شهربازی های روباز مزایای زیادی دارن اینکه شما می تونی تو هوای خوب و خنک بهار و تابستان به این تفریحگاه ها برید و از بازی های هیجانی لذت ببرید اما یکی از معایب شهربازی های روباز اینه که تو هر فصلی نمیتونی به این مکان ها برید و از بازی ها استفاده کنید مخصوصا تو هوای سرد پاییز و زمستون.

  • شهربازی و پارک ارم:

با هر سنی که باشید، پارک ارم و شهربازی ارم یکی از بهترین گزینه‌های تفریحی تهران هستن. شهربازی ارم داخل پارک ارم قرار داره و واقعاً بزرگه، فضای شهربازی ارم خیلی وسیعه و تنها یه قسمت کوچیک ازش به دریاچه ۸ هکتاری اختصاص داده شده.

توی شهربازی ارم دستگاه‌های مختلفی وجود دارن که هر کدومشون یه تجربه‌ی متفاوت رو برای شما فراهم می‌کنن. دستگاه‌های الکترونیکی، بازی‌های آبی و غیرآبی، کارتینگ، قایقرانی و … همه اینا در شهربازی ارم وجود دارن و می‌تونن برای هر سنی جذاب باشن.

همچنین، پارک ارم خیلی بزرگه و فضای زیادی برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری وجود داره، پس می‌تونید بعد از بازی کردن توی شهربازی، توی پارک گشت بزنید و از فضای خوبش لذت ببرید.

اگه به قایقرانی و ماهیگیری علاقه دارید، حتماً باید به پارک ارم و شهربازی ارم برید. دریاچه‌ی بزرگ این پارک بهتون فرصت قایقرانی و ماهیگیری رو می‌ده و این تفریحات واقعا جذابن. برای خوردن هم نگران نباشید، چون رستوران‌ها و فست‌فودهای مختلف در این مکان وجود دارن و می‌تونن غذاهای خوشمزه‌ای رو برای شما تهیه کنن.

شهربازی ارم برای تفریحات شما و اعضای خانواده‌تون فضایی بسیار گسترده و تنوع‌بخش داره. علاوه بر مواردی که قبلاً اشاره شدن، در این مرکز می‌تونید از موزه پول، لونا پارک، سالن بولینگ، استخر، فضای سبز و جنگلی و همچنین باغ وحش هم استفاده کنید. این شهربازی دستگاه‌های مختلفی هم داره. از جمله دستگاه‌هایی مثل ستاره‌گردان، سقوط آزاد و چندین دستگاه دیگه که شرایط استفاده ازشون برای بزرگسالان و کودکان فراهم شده.

همچنین باغ وحش ارم که در داخل پارک ارم هست، فضایی زیبا و جذاب داره و می‌تونه برای دیدن حیوانات مختلف و آشنایی با آنها برای کودکان و بزرگسالان جذاب باشه.

ساعات کاری و آدرس پارک ارم

از شنبه تا پنجشنبه: از ساعت ۱۷ تا ۲۴

جمعه و روزهای تعطیل: از ساعت ۱۴ تا ۲۴

آدرس: تهران ،کیلومتر ۴ اتوبان تهران-کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری کنارگذر راست، پل اتوبان شهید باکری

 شهربازی بسیج تهران

  •  شهربازی بسیج تهران:

شهربازی بسیج یکی دیگه از بهترین شهربازی های روباز و گزینه‌های تفریحی تهرانه، که با مساحت بیش از ۳۰۰۰ مترمربع، امکانات مختلفی رو برای گردشگران فراهم کرده. اگه قبلاً تجربه رفتن به شهربازی داشتید، میدونید که فضای سبز و طبیعت چه تأثیر مثبتی رو حس و حال خوب افراد داره.

توی شهربازی بسیج هم فضای سبز به شما ارائه می‌شه که می‌تونه برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و استراحت خیلی مناسب باشه. اما علاوه بر فضای سبز، تعداد زیادی از دستگاه‌ های تفریحی و بازی‌ های مختلف هم در این شهربازی وجود داره.

از جمله دستگاه‌هایی مثل چرخ‌ و فلک، گردش فضایی، قالیچه پرنده، کشتی صبا، آبشار، تاب، ترن هوایی، سورتمه، سفینه، رودخانه وحشی و رنجر و … هستن که میتونن برای هر سنی جذاب باشن. اکثر بازی ها برای افرادی است که ترس از ارتفاع ندارن در واقع این افراد سود بالایی از لذت زندگی میبرن چرا که بهترین تجربه رو کسب می کنن.

دریاچه مصنوعی شهربازی بسیج با ۷۰۰۰ متر مربع مساحت یکی از زیبایی های این شهربازی که می تونه برای شما خیلی سرگرم کننده باشه. از طرفی این محیط سفره‌ خانه سنتی و بوفه‌ های متعددی داره که می تونه جوابگو خواسته هاتون باشن

ساعات کاری و آدرس شهربازی بسیج

شنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۴

آدرس: تهران، اتوبان افسریه، نبش شهید محلاتی، شهربازی پارک بسیج

شهربازی دریاچه چیتگر

  • شهربازی دریاچه چیتگر:

دریاچه چیتگر یکی از بهترین گزینه‌های تفریحی تهرانه که با امکانات اطرافش، جزو جاهای تفریحی محبوب تهران محسوب می‌شه. اگه برای انتخاب بهترین شهربازی، معیار اصلیتون امکاناتشه، پس بدون شک شهربازی دریاچه چیتگر رو انتخاب کنید.

دریاچه چیتگر فضای زیبا و طبیعی داره و توی اطرافش امکانات مختلفی هم وجود داره. اینجا می‌تونید از تعداد زیادی از دستگاه‌های تفریحی و بازی‌های مختلف استفاده کنید که برای هر سنی جذاب باشن. از جمله دستگاه‌هایی مثل چرخ‌وفلک، قایق‌ رانی،  کشتی‌های تفریحی، اتاق فرار، ماشین‌های تفریحی و … هستن که می‌تونن برای گردشگران و بازدیدکنندگان جذاب باشن.

همچنین در اطراف دریاچه، فضاهای سبز بسیار زیادی هم وجود داره که می‌تونه برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و استراحت مناسب باشه و امکانات مختلف مانند پیست پرواز در آسمان، دستگاه‌های مدرن و هیجان‌انگیز مانند: ماشین‌های کوبنده، سافاری وحشت، کارتینگ، سیرک و امکان پیک‌نیک مواردی هستند که شما را به این محیط علاقه‌مند می‌کنند.

از دیگر امکانات اطراف دریاچه، می‌تونیم به پارک چیتگر، پارک جنگلی و همچنین رستوران‌های بسیاری که در این منطقه قرار دارن، اشاره کن. این پارک‌ها و رستوران‌ها هم می‌تونن جذابیت زیادی برای بازدیدکنندگان ایجاد کنن.

در دریاچه چیتگر، وجود برج های چیتگر اونو خیلی معروف کرده و افراد زیادی به خاطر آب و هوای خوب و دسترسی فوق العاده اون به مکان های تفریحی به فکر سرمایه گذاری در چیتگر و خرید آپارتمان  در چیتگر هستن اگر شما هم همچین تصمیم بزرگی دارید بهتره از متخصصین ملکاژان راهنمایی بگیرید تا بهترین انتخاب رو داشته باشید.

ساعات کاری و آدرس شهربازی دریاچه چیتگر

در طول ۶ ماه اول سال

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۳

روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۴

در طول ۶ ماه دوم سال

تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ۲۳

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت غرب، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس ( چیتگر)

بیلینو از شهربازی های تهران

  • بیلینو از شهربازی های تهران:

شهربازی بیلینو یکی از شهربازی‌های موضوعی تهرانه که برای کودکان و بزرگسالان با هدف خاصی طراحی شده. دستگاه‌های این شهربازی، ابعاد کوچک‌شده دستگاه‌های واقعی هستند که از نظر امنیت و ایمنی همه موارد در آن‌ها لحاظ شده.

در بیلینو می‌تونید دستگاه‌های زیادی رو تجربه کنید که برای هر سنی جذاب هستن. از جمله دستگاه‌هایی مثل بیل مکانیکی یا ماشین‌های حفاری و … هستن که همه این دستگاه‌ها ابعاد کوچک‌شده دستگاه‌های واقعی هستند و می‌تونن برای کودکان و بزرگسالان جذاب باشن.

ساعات کاری و آدرس شهربازی بیلینو

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۲

روزهای روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۲

آدرس: تهران، میدان پونک، انتهای بلوار همیلا، فاز ۱ بوستان نهج البلاغه، شهربازی بیلینو

شهربازی رازی تهران

  • شهربازی رازی تهران:

اگر به دنبال یک شهربازی با فضای بسیار بزرگ هستید، انتظار زیادی از شهربازی رازی نداشته باشید، چرا که این شهربازی جزو شهربازی‌های جمع‌وجور در تهران محسوب میشه. اما با این حال، دستگاه‌های مدرن این شهربازی، لحظات تفریحی مناسبی را برای بچه‌ها و بزرگسالان فراهم میکنه.

در کنار شهربازی رازی، امکاناتی مثل کتابخانه، بوفه، بازارچه و سالن ورزشی چند منظوره هم در این مجموعه وجود دارند. این امکانات، برای بازدیدکنندگان بسیار جذاب و مفید هستند. مثلاً بازارچه می‌تونه برای خرید انواع اسباب بازی، لوازم التحریر و صنایع دستی جذاب باشه، کتابخانه می‌تونه برای کسانی که به کتاب‌خوانی علاقه‌مندن، منبع خوبی باشه و سالن ورزشی هم می‌تونه برای افرادی که به ورزش علاقه‌مندن، مناسب باشه.

یکی از مزایای شهربازی رازی اینه که امکانات مختلفی در کنار هم وجود دارن. برای مثال، می‌تونید بعد از بازی کردن در شهربازی، به کتابخانه برید و چند کتاب جذاب برای خودتون بخونید. یاهمزمان با بازی کردن، خرید انواع اسباب بازی و صنایع دستی رو هم انجام بدید.

ساعات کاری و آدرس شهربازی رازی

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۲

روزهای روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۲

آدرس: تهران، انتهای خیابان قزوین، نرسیده به میدان رازی، بوستان رازی

پارک پرواز از شهربازی های تهران

  • پارک پرواز از شهربازی های تهران

پیدا کردن یک شهربازی مناسب برای کودکان زیر ۲ سال، کار آسونی نیست. چون کودکان در این سنین به دستگاه‌های موجود در شهربازی‌ها علاقه‌مند نیستند و بیشتر به بازی‌های ساده و محیط‌های آشنا علاقه‌مندن. اما شهربازی پارک پرواز، برای کودکان زیر چهار سال، چهار دستگاه مناسب داره که به‌راحتی می‌تونه کودکان رو ترغیب به بازی کردن کنه و لحظات خوبی رو برای اونها فراهم کنه.

ساعات کاری و آدرس شهربازی پارک پرواز

شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز

پارک ژوراسیک

  • پارک ژوراسیک از شهربازی های تهران:

شهربازی پارک ژوراسیک یکی از جاهای جذاب و دیدنی تهرانه که به کوچک و بزرگشون هیجان و شور و شعف می‌ده. در این شهربازی، مجسمه‌های متحرک دایناسورها به شکل زیبا و طبیعی‌ترین شکل ممکن، نصب شدن که به نظر بینظیر و جذاب میان. این جزو بهترین شهربازی‌های تهران به‌حساب می‌آد.

پارک ژوراسیک، علاوه بر تفریح، به کودکان اطلاعات جالبی درباره دایناسورها و حیات وحش می‌ده. بعضی از مجسمه‌ها با صداهای مختلف ظاهر طبیعی و بعضی وقت‌ها کمی ترسناک هستن که باعث بیشتر شدن هیجان و لذت بازدیدکنندگان می‌شه.

از این جا می‌تونید بچه‌های خودتون رو ببرید و با هم توی این فضای جذاب و شگفت‌انگیز بازی کنید. با دیدن دایناسورهای بزرگ و ترسناک، می‌تونید اطلاعات جالبی درباره شکل ظاهری و رفتارهای اونها به کودکانتون یاد بدید و برایشون لحظات خوب و یادگیری فراهم کنید.

ساعات کاری و آدرس شهربازی پارک ژوراسیک

تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ۲۱

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، بلوار شقایق، بعد از پارک پرواز

مطالب دیگر مجله ملکاژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *