ملکاژان
مهد کودک در پردیس

معرفی مهد کودک در پردیس تهران

تعداد مهد کودک در پردیس به اندازه ای می باشد که شما بتوانید از میانشان بهترین را انتخاب کنید اما باز هم نسبت به رشد جمعیت در پردیس تعداد آن ها محدود می باشد. مهد کودک یکی از نیازهای کودکان از سن 3 سال به بالا می باشد تا بتوانند خلاقیت ها و رفتارهای خود را بهبود ببخشند.
موضوعات این مطلب

تعداد مهد کودک در پردیس به اندازه ای می باشد که شما بتوانید از میانشان بهترین را انتخاب کنید اما باز هم نسبت به رشد جمعیت در پردیس تعداد آن ها محدود می باشد. مهد کودک یکی از نیازهای کودکان از سن 3 سال به بالا می باشد تا بتوانند خلاقیت ها و رفتارهای خود را بهبود ببخشند.

دوران اولیه کودکی و سنین پیش از دبستان، به عنوان سریع‌ترین دوره رشد و یادگیری کودک، بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل، ثبت نام فرزندان به مهد کودک، به عنوان یک روش موثر برای تحقق اهداف اجتماعی و توانمندی‌های کودک، مورد توجه قرار می‌گیرد.

با این حال، برخی از مادران به دلیل مشغله‌های شغلی، مشکلات رفتاری کودکان خود یا به دلیل نیاز به وقت شخصی، فرزندان خود را به مهد کودک می‌فرستند. با این حال، همه بچه‌ها نیازی به فرستادن به مهد کودک ندارند و تنها مادران شاغل از این امکان استفاده می‌کنند.

موضوع مهد کودک همواره مورد بحث بین موافقان و مخالفان قرار گرفته است. برخی به این باورند که فرستادن کودک به مهد کودک و دوری از خانواده، می‌تواند منجر به ناکامی در تربیت کودک شود و همچنین ممکن است روابط کودک و والدین را تحت تاثیر منفی قرار دهد.

بدون شک، کودکستان می‌تواند به همان اندازه‌ای که در پرورش و رشد کودکان موثر است، می‌تواند آسیب‌زا نیز باشد. با این حال، اگر کودکستان به استانداردهای جهانی مطابقت کند، می‌توان با آرامش خیال کودکان را به آنجا ارسال کرد. استانداردهای یک کودکستان، شامل آموزش‌های لازم برای مربیان کودک و محیط مناسب برای کودکان است.

باید به تعداد کودکان، محیط فیزیکی، برنامه‌های آموزشی و پرورشی، اسباب‌بازی، فعالیت‌های هنری، کارهای گروهی کودکان، سیستم تهویه و دیگر موارد توجه کرد. در نتیجه، اگر کودکستان به استانداردهای لازم مطابقت داشته باشد، فرستادن کودک به آنجا می‌تواند بهترین گزینه باشد.

در اینجا برای افرادی که در پردیس زندگی می کنند و یا به فکر خرید خانه در پردیس هستند و نمی دانند در این شهر کودک خود را در چه مهد کودکی ثبت نام کنند چندین مهد کودک در پردیس را معرفی می کنیم که می توانید با تحقیق و بررسی بهترین را از میان آن ها انتخاب کنید.

معرفی مهد کودک در پردیس

چرا باید کودکان را به مهد کودک بفرستیم؟

  • رشد اجتماعی خوب و برقراری ارتباط با اطرافیان و جامعه
  • مهد کودک به فرزند شما کمک می کند تا استعداد خود را شناسایی کند
  • رشد خلاقیت کودک در مهد کودک
  • مهد کودک به فرزندتان کمک می کند تا برای ورود به مدرسه آماده شوند.
  • شناخت رفتارهای درست از رفتارهای اشتباه
  • رشد اعتماد به نفس و عزت نفس
  • شناخت رفتارهای مختلف
  • یادگیری مسائل اولیه

معرفی مهد کودک در پردیس

  • مهدکودک و پیش دبستانی نارون پردیس:

در سال ۱۳۹۶ با مجوز رسمی از بهزیستی استان تهران ،شهر پردیس تاسیس گردید.

ساعت کاری این مهدکودک: ۰۷:۳۰ صبح الی ۱۷:۳۰ غروب

آدرس: میدان امام خمینی بسمت غرب خیابان پاسداران مجتمع پارچین مهدکودک نارون

  • مهد کودک گلهای پردیس:

مهدکودک گلهای پردیس واقع در استان تهران شهر پردیس ، یک مهدکودک 3 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس: شهر پردیس – پردیس فاز 1محله 1 نبش خیابان نوروز پلاک 24 

تلفن : 76278321

  • مهد کودک در پردیس دنیای کوچولوها:

مهدکودک دنیای کوچولوها واقع در استان تهران شهر پردیس ، یک مهدکودک خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.
آدرس : شهر پردیس – پردیس میدان امام خمینی فاز 2 محله 4 مجتمع پارچین پلاک13
تلفن : 76244527
  • مهد کودک در پردیس باغ کودکان:

مهدکودک باغ کودکان واقع در استان تهران شهر پردیس ، یک مهدکودک 2 ستاره خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس : شهر پردیس – پردیس فاز4 خیابان سما ، سما یک پلاک 110
تلفن : 76293312
مهد کودک های پردیس
  • مهدکودک شمیم در بومهن:

مهدکودک شمیم واقع در استان تهران شهر پردیس ، یک مهدکودک   خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس : شهر پردیس – بومهن خیابان زاهدی کوی یاسین پلاک 2

تلفن : 2176235019

  • مهد کودک بهشت کوچولوها:

مهدکودک بهشت کوچولوها واقع در استان تهران شهر پردیس ، یک مهدکودک  خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس: بومهن، جاده دماوند، بلوار امام خمینی، خیابان سپاه (طباطبایی) پلاک 77
تلفن : 02176231229
  • مهد کودک مهدیس:

مهدکودک مهدیس واقع در استان تهران شهر پردیس ، یک مهدکودک  خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس : شهر پردیس – بومهن خیابان سیاه بند پشت خانقاه بن بست سجودی پلاک 19

تلفن : 76225359

  • مهدکودک امیر ارسلان در بومهن:

مهدکودک امیر ارسلان واقع در استان تهران شهر پردیس ، یک مهدکودک خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس : شهر پردیس – بومهن خیابان سپاه جنب املاک الیاسی

تلفن : 76230851

  • مهدکودک گیلانه در بومهن:

مهدکودک گیلانه واقع در استان تهران شهر پردیس ، یک مهدکودک خصوصی با پذیرش مختلط بوده و زمان فعالیت این مهد ، روزانه می باشد.

آدرس : شهر پردیس – بومهن بلوار غریب خیابان مهراب کوچه کاج پلاک 13

تلفن : 76236806

مهد کودک در بومهن

برای انتخاب مهد کودک در پردیس ، باید عوامل مختلفی را مد نظر داشت. یکی از این عوامل آدرس مهدکودک است که نزدیک بودن آن به محل زندگی و یا محل کار یکی از والدین می‌تواند برای خود والدین و همچنین کودک مفید باشد. به دلیل اینکه کودک برای اولین بار دوری از پدر و مادر خود را در محیط مهدکودک تجربه می‌کند.

انتخاب مهدکودک نزدیک به محل کار و یا زندگی والدین، اطمینان خاطر و آرامش فکری را به کودک منتقل می‌کند. در صورت بروز هرگونه اتفاقی، والدین در کمترین زمان ممکن می‌توانند در کنار کودک حضور داشته باشند. بنابراین، توصیه می‌شود که برای انتخاب مهد کودک در پردیس ، نزدیکترین به محل کار و یا زندگی والدینرا برگزینید تا بتوان باعث آرامش و رضایت خانواده شد.

مطالب دیگر مجله ملکاژان

2 پاسخ

  1. سلام من دخترم 4 سالشه و توی مهدکودک و پیش دبستانی نارون پردیس هست راضی ام خیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *