ملکاژان
پروژه ستین چیتگر

معرفی پروژه ستین چیتگر

موضوعات این مطلب

از پروژه ستین چیتگر چه می‌دانید؟ همانطور که مطلع هستید یکی از مناطق نوساز و پیش رو در اطراف تهران، منطقه چیتگر است. این منطقه به سبب برخورداری از مزایای فوق العاده، سالانه با طیف گسترده‌ای از خرید و فروش‌های مختلف مواجه می‌باشد.

منطقه چیتگر از جمله مناطق معروف در استان تهران به شمار می‌رود که ساکنین بسیار زیادی را در بر گرفته است. با توجه به محبوبیت فوق العاده‌ی منطقه چیتگر، شاهد پیشرفت‌های روز افزون و قابل توجه آن نیز خواهیم بود.

در این منطقه پروژه‌های بسیار گسترده‌ای در حال بهره برداری هستند که به نوعی می‌توانند بر روی سرمایه گذاری‌های هوشمندانه، موثر واقع گردند. یکی از پروژه‌های بسیار معروف در این منطقه، پروژه ستین است.

در هر پروژه شاهد بهره برداری از مجموعه‌های گسترده و فناوری‌ها و طراحی‌‌های خارق العاده هستیم. پروژه ستین چیتگر نیز در بر داشتن یک مجموعه گسترده و قابل توجه، محبوبیت زیادی را از آن خود نموده است.

با کسب اطلاعات کامل در زمینه این پروژه، می‌توانید یک سرمایه گذاری هوشمندانه در چیتگر را تجربه کنید. بسیاری از افرادی که به دنبال پیش خرید آپارتمان در چیتگر هستند هرگز بهره برداری از این پروژه هوشمندانه را از دست نخواهند داد.

بهترین پروژه ساخت و ساز در چیتگر

 هر آنچه که باید از پروژه ستین چیتگر بدانید:

قبل از اقدام به مشارکت در پروژه ستین چیتگر باید اطلاعات کاملی را در این زمینه کسب نمایید. اطلاعاتی از قبیل: نحوه طراحی و ساخت مجموعه، سازنده پروژه، موقعیت مکانی پروژه، شرایط دسترسی و مواردی از این قبیل، می‌‌توانند یک سرمایه گذاری فوق العاده را برای شما به همراه داشته باشند.

در نظر گرفتن امکانات پروژه و همچنین شرایط خرید آپارتمان در چیتگر نیز می‌‌توانند به نوعی بر روی این سرمایه‌گذاری موثر واقع گردند.

 موقعیت مکانی پروژه:

یکی از مهمترین فاکتورها برای سرمایه گذاری در پروژه ستین چیتگر، توجه به موقعیت مکانی پروژه است. اگر شما نیز به سرمایه گذاری‌های سودآور علاقه مند هستید، قطعا این انتخاب هوشمندانه و بی‌نظیر را از دست نخواهید داد.

این پروژه در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی از منطقه چیتگر، اجرا و به بهره برداری رسیده است. محل ساخت این پروژه در بلوار اردستانی است. این بلوار از جمله بلوارهایی است که به اتوبان تهران کرج، مشرف می‌باشد.

  • از سمت شمال این پروژه می‌توانید به اتوبان همت، اتوبان حکیم و همچنین کوههای البرز و شهربازی هزار و یک شب دسترسی داشته باشید.
  • از سمت جنوب پروژه نیز می‌توانید به راحتی به اتوبان تهران کرج دسترسی پیدا کنید.
  • از سمت شرق پروژه نیز دسترسی به مجموعه‌های دریاچه چیتگر، پارک بزرگ، بازار بزرگ ایران مال و … بسیار ساده خواهد بود.
  • از سمت غرب این پروژه نیز دسترسی به ایستگاه مترو بسیار ساده می‌باشد.

شرایط دسترسی فوق العاده این پروژه به اتوبان خرازی، اتوبان تهران کرج، پارک‌های بزرگ و حتی مترو و غیره، این مجموعه را به یکی از مجموعه‌های پرطرفدار و ایده‌آل مبدل نبوده است.

بنابراین به جرات می‌توان گفت که: این پروژه از جمله پروژه‌های پیشرو و موفق در منطقه 22 به شمار می‌رود. خرید و فروش‌های گسترده در این پروژه نیز از جمله دلایل مهم محبوبیت آن هستند که نمی‌توان از آنها چشم پوشی کرد.

پروژه‌های موفق در چیتگر

امکانات فوق العاده در پروژه ستین چیتگر:

یکی دیگر از موارد قابل توجه در پروژه ستین چیتگر که و بسی مهم و ضروری تلقی می‌گردد، امکانات تعبیه شده در این پروژه است. با توجه به گستردگی پروژه‌های اجرا شده در منطقه چیتگر، توجه به تامین امکانات ضروری برای ساکنین مجموعه، پر اهمیت خواهد بود.

برخی از پروژه‌ها به جهت عدم برخورداری از امکانات رفاهی، تفریحی، گردشگری و غیره، با استقبال چشمگیری مواجه نشده‌اند. در صورتی که پروژه ستین با برخورداری از امکانات فوق العاده، بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. از جمله امکانات تعبیه شده در این  پروژه عبارتند از:

  • امکانات تفریحی مانند: سالن‌های ورزشی، سونا، استخر، زمین‌های ورزشی چند منظوره، زمین‌های بازی، نزدیکی به دریاچه چیتگر و …
  • امکانات رفاهی مانند: هایپر مارکت، سالن اجتماعات و غیره
  • امکانات امنیتی مانند: لابی 24 ساعته
  • امکانات آموزشی ایده آل با برخورداری از فضای آموزشی معتبر
  • نزدکی به مراکز درمانی چیتگر

و بسیاری از موارد دیگر. این امکانات فوق العاده‌ سبب شده‌اند که بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری در این پروژه ترغیب گردند.

بررسی شرایط فروش پروژه ستین چیتگر

از دیگر موارد بسیار مهم برای سرمایه گذاری در پروژه ستین چیتگر، توجه به نحوه فروش آن می‌باشد. قبل از هر چیز باید بررسی کنید که این پروژه از چه تعداد ساختمان و چه واحدهایی برخوردار است؟!یکی از موارد بسیار مهم و قابل توجه در این پروژه، توجه به تنوع متراژ در واحدهایی آن است.

در این پروژه بسیار جذاب، می‌توان شاهد واحدهایی با متراژ 60 متر به بالا بود. برخی از این واحدها با برخورداری از متراژی برابر با 180 متر، به عنوان بهترین واحدهای این پروژه شناخته شده‌اند. بنابراین افراد مختلف با سرمایه‌های متفاوت می‌توانند اقدام به خرید و سرمایه گذاری در این منطقه نمایند.

در ساختار این پروژه می‌توان شاهد 12 برج یا بلوک بود که هر کدام از آنها دارای 12 طبقه هستند. هر طبقه از این برج‌ها دارای 8 واحد هستند. بنابراین به راحتی پاسخگوی خیل قابل توجهی از جمعیت تهران خواهد بود.

برای اینکه بتوانید اطلاعات دقیق و کاملی از نحوه فروش، قیمت و … دست یابید، بهتر است از راهنمایی‌های مشاور املاک ملکاژان استفاده کنید.

امکانات پروژه ستین در چیتگر

مهمترین دلایل برای انتخاب پروژه ستین چیتگر:

دلایل بسیار زیادی موجب محبوبیت پروژه ستین چیتگر و در نتیجه افزایش میزان سرمایه گذاری در آن، شده‌اند. از جمله دلایل پر اهمیت برای محبوبیت این پروژه جهت خرید و فروش ملک، عبارتند از:

  • این پروژه در یکی از بهترین نقاط منطقه 22 واقع شده است. شرایط دسترسی فوق العاده، آب و هوای بسیار مطلوب و … این منطقه را به یکی از بهترین محله‌ها در چیتگر مبدل نموده است.
  • برخورداری از قیمت ایده‌آل و مناسب از دیگر دلایل مهم محبوبیت این پروژه است. با توجه به پروژه‌هایی که در کنار دریاچه طراحی و اجرا شده‌اند، این پروژه از قیمت بسیار مناسب و ایده‌آلی برخوردار است. بنابراین افراد مختلف با سطح سرمایه‌های متفاوت می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند.
  • برخورداری از امکانات فوق العاده نیز از دیگر دلایل مهم برای محبوبیت آن تلقی می‌گردد. این پروژه از امکانات بسیار مطلوب و ایده‌آلی برخوردار است.
  • در این پروژه می‌توان شاهد پلان‌های کارشناسی شده و بسیار ایده‌آل بود که شاید در کمتر پروژه‌ای بتوانید شاهد آن باشید.
مطالب دیگر مجله ملکاژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *