ملکاژان
معرفی چیتگر تهران

معرفی چیتگر تهران + امکانات+ دسترسی ها

محله چیتگر در شمال غربی تهران واقع شده و به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب، دسترسی آسان به مراکز خرید، مکان‌های تفریحی، فرهنگی و تاریخی، یکی از محبوب‌ترین محله‌های تهران است. در محله چیتگر تهران، بسیاری از مراکز تجاری و مراکز خرید بزرگ مانند پالادیوم، مجتمع تجاری رزمال، مجتمع تجاری چیتگر، مجتمع آرتمیس، برج های پارلمان و...  وجود دارد.
موضوعات این مطلب

محله چیتگر در شمال غربی تهران واقع شده و به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب، دسترسی آسان به مراکز خرید، مکان‌های تفریحی، فرهنگی و تاریخی، یکی از محبوب‌ترین محله‌های تهران است. در محله چیتگر تهران، بسیاری از مراکز تجاری و مراکز خرید بزرگ مانند پالادیوم، مجتمع تجاری رزمال، مجتمع تجاری چیتگر، مجتمع آرتمیس، برج های پارلمان و…  وجود دارد.

همچنین در این محله می توانید برج ها و مجتمع های بسیار زیبا با امکانات کاملی را مشاهده کنید و اگر قصد سرمایه گذاری در چیتگر را دارید به خرید آپارتمان در این محله بپردازید. از دیدگاه تفریحی و فرهنگی، در محله چیتگر تهران، بسیاری از مراکز تفریحی ورزشی مانند باشگاه‌های فرهنگی ورزشی، استخر های شنا، باغ‌ها و پارک‌های عمومی وجود دارد. همچنین دریاچه چیتگر که یکی از دریاچه های مصنوعی بزرگ خاورمیانه محسوب می شود در این محله قرار گرفته است.

با توجه به تنوع فعالیت‌ها و امکانات موجود در محله چیتگر، این محله یکی از محبوب‌ترین مقصدهای توریستی و یکی از بهترین مناطق زندگی در تهران است. چیتگر تهران یکی از مدرن ترین و شیک ترین محله های تهران محسوب می شود و زندگی در این محله بسیار لذت بخش می باشد.

شهرک چیتگر یکی از محله هایی است که به راحتی می توانید در آن سرمایه گذاری کنید چرا که دارای امتیازهای بسیار مثبت از هر لحاظ می باشد و دارای امکانات رفاهی، آموزشی، فرهنگی و گردشگری بسیاری است که باعث شده این محله منحصر به فرد باشد.

دریاچه چیتگر تهران

چیتگر تهران را بشناسید!

این شهرک یکی از شهرک هایی است که ساخت ارتش می باشد و در منطقه 22 تهران واثع شده است. چیتگر دارای امکانات تفریحی نظیر: پارک چیتگر و دریاچه چیتگر است که باعث شده تا افراد زیادی روزانه به این مکان ها سفر کنند. در کنار چیتگر تهران می توانید به راحتی به بزرگ ترین بازار ایران یعنی ایران مال رفته و هر آنچه نیاز دارید را خریداری کنید.

شاید به این موضوع فکر کرده باشید که چیتگر یکی از جدیدترین شهرک های تهران می باشد اما باید بگوییم تاریخچه ی چیتگر به حدود 50 سال گذشته برمیگردد. چیتگر در مجاورت جاده تهران قزوین قرار داشت که مسافران برای طی کردن این مشیر از آن گذر می کردند اما شاید هیچگاه فکرش را هم نمی کردید روزی به مدرن ترین شهرک تهران تبدیل شود.

مسیرهای دسترسی به چیتگر تهران

محله ی چیتگر در سمال غربی منطقه 22 واقع شده است که دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری می باشد و این موضوع باعث شده تا توریست ها و گردشکران زیادی به آن جه سفر کنند زیرا دارای آب و هوای بسیار مطلوبی می باشد.

برای دسترسی به محله ی چیتگر تهران:

  • از سمت شمال به اتوبان همدانی
  • از جنوب به آزادراه تهران کرج
  • از شرق به بزرگراه آزادگان
  • از غرب به پیکان شهر و آزادشهر

با خودروهای شخصی می توانید از هر سمتی به راحتی به این منطقه دسترسی داشته باشید همچنین در این محله متروی چیتگر و اتوبوس ها و تاکسی های زیادی دیده می شود که می توانید از این حمل و نقل های عمومی برای رسیدن به آن استفاده کنید.

دسترسی به محله ی چیتگر تهران

امکانات منطقه چیتگر تهران

در منطقه ی چیتگر تهران امکانات تفریحی و گردشگری متعددی وجود دارد و همین دلیل شده است تا یکی از بهترین مناطق برای گردشگری بشمار آید. یکی از مهمترین اماکن تفریحی در چیتگر دریاچه چیتگر می باشد که تفریحات بسیاری را در خود جای داده است و مسافران می توانند ساعات بسیار خوشی را در آن سپری کنند در دریاچه چیتگر می توانید از انواع تفریحات قایق سواری، شهربازی، راید اسکیت هوایی، پیست پرش در آسمان و… برخوردار باشید.

همچنین در آن رستوران های بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام منوی غذایی خاصی را ارائه می دهند برخی از آن ها دارای موسیقی زنده می باشند که باعث می شود خاطرات دل انگیزی برایتان رقم بخورد همچنین مجتمع های تجاری بسیاری در این قسمت از چیتگر وجود دارد که می توانید از آن ها دیدن کنید و بهترین خریدخا را برای خود ثبت کنید.

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در چیتگر تهران، پارک جنگلی آن می باشد که دارای انبوهی از درختان، آلاچیق، پیست دوچرخه سواری، باربیکو و… می باشد و روزانه خانواده ها و افراد زیادی برای گذراندن ساعات تفریحی خود در آنجا حضور پیدا می کنند.

از مناطق گردشگری دیگری که در چیتگر وجود دارد می توان به: لتمان، بوستان جوانمردان، خرگوش دره، آبشار تهران و … اشاره کرد.

بهترین منطقه چیتگر برای زندگی

بهترین منطقه چیتگر برای زندگی

شرق آزادگان که مابین بزرگراه شهید خرازی و خرگوش دره قرار دارد، یکی از مناطق دنج و البته دور محله چیتگر است. شهرک صدرا، شهرک چشمه، برج های خاتم، سپهر پردیس المپیک، بهار، الماس، آفتاب 22 و نرگس از جمله پروژه های مسکونی این منطقه می باشد.

بلوار کوهک یا خیابان برادران شهید علیمردانی محله ای در شرقی ترین قسمت منطقه 22 است که به دلیل مجاورت با پارک جنگلی چیتگر و قرار گرفتن در شرق دریاچه، آب و هوای مناسبی دارد. اگر بخواهیم بگوییم که بهترین قسمت بلوار کوهک در منطقه چیتگر تهران کجاست می توانیم به ساختمان های ویلایی و کم واحد آن که در اطراف پارک جنگلی قرار دارند، اشاره کنیم.

غرب دریاچه چیتگر به دلیل دارا بودن شهرک های مدرن و مجتمع های مسکونی لوکس نظیر پارلمان، افرا، بهاران، صدف و شهرک شهید خرازی یکی از بهترین مناطق منطقه 22 و چیتگر برای سرمایه گذاری و زندگی می باشد.

امکانات تفریحی چیتگر

سایر اماکن تفریحی و گردشگری در چیتگر

  • متجمع بزرگ تجاری رزمال
  • باغ گیاه شناسی
  • سینمای شش بعدی
  • هتل لکسون
  • آبشار تهران
مطالب دیگر مجله ملکاژان

یک پاسخ

  1. واقعا یکی از بهترین محله ها برای تفریح، پیاده روی و ورزش همین چیتگر تهران هست
    هم هواش خوبه هم همه چیز داره از شهربازی گرفته تا پیست دوچرخه و رستوران و …
    مقالتون هم کامل بود خوشم اومد ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *