ملکاژان
رستوران های برتر باملند

معرفی 10 مدل از رستوران های بام لند دریاچه چیتگر

در اینجا به معرفی رستوران های بام لند می پردازیم. یکی از تفریحاتی که این روزها مردم را به خود جذب کرده است رستوران ها می باشند که روزانه افراد زیادی برای صرف غذا به آن ها مراجعه می کنند. بام لند که در دریاچه چیتگر قرار گرفته است دارای فروشگاه ها و مجتمع های تجاری اداری بسیاری است.
موضوعات این مطلب

در اینجا به معرفی رستوران های بام لند می پردازیم. یکی از تفریحاتی که این روزها مردم را به خود جذب کرده است رستوران ها می باشند که روزانه افراد زیادی برای صرف غذا به آن ها مراجعه می کنند. بام لند که در دریاچه چیتگر قرار گرفته است دارای فروشگاه ها و مجتمع های تجاری اداری بسیاری است. وجود دریاچه چیتگر باعث شده تا افراد زیادی برای دیدن آن به این منطقه سفر کنند و اما تجربه هایی نو در مکانی زیبا و دلچسب باعث شده تا رستوران های مختلفی در باملند شروع به کار کنند.

مکان هایی که می توانید در آن ها لحظه های خوب و خاطره انگیزی را سپری کنید یکی از آن ها رستوران های باملند در چیتگر هستند. بام لند یکی از مکان های تفریحی و گردشگری می باشد که نه تنها افراد ساکن تهران بلکه مسافرانی که به تهران سفر می کنند و یا از آن گذر می کنند تمایل به دیدن این دریاچه مصنوعی بزرگ خاورمیانه را دارند.

یکی از مهمترین جاذبه هایی که افراد بسیاری را به سمت بام لند جذب می کند وجود رستوران های بام لند می باشد که تنوع بسیاری دارند و کیفیت آن ها بینظیر می باشد. تنوع رستوران های بام لند باعث شده تا افراد مختلف با سلیقه های گوناگون در هر زمانی به این مکان سفر کرده و ساعات بسیار خوشی را برای خود رقم بزنند.

اگر قصد خرید آپارتمان و سرمایه گذاری در چیتگر را دارید می توانید از مشاوران تخصصی ملکاژان کمک بگیرید تا بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید.

برترین رستوران های بام لند

اگر شما هم تمایل دارید به رستوران های بام لند بروید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید تا انتهای این مقاله و با معرفی رستوران ها بام لند با ما همراه باشید.

معرفی رستوران های بام لند

همان طور که می دانید بام لند یکی از مراکز خرید و تفریحی محبوب و معروف در تهران می باشد همین موضوع باعث شده تا رستوران ها و مافه های بسیاری در آن شروع به فعالیت کنند که در اینجا 10 نمونه از رستوران های بام لند که در دسته برترین ها هستند را معرفی می کنیم:

1_  کافه شمرون در بام لند:

یکی از بزرگترین کافه هایی است که در بام لند وجود دارد کافه شمرون می باشد. این کافه بزرگترین فضا را در اختیار دارد. این رستوران با طراحی زیبا و مدرن، فضایی دلنشین برای گذراندن ساعات خوش می باشد. کافه شمرون دارای دو طبقه می باشد که طبقهی دوم آن دارای محیطی باز و چشم اندازی فوق العاده است که این موضوع می تواند لذت غذا خوردن را دو چندان کند.

کافه شمرون در بام لند

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

2_ رستوران باروژ شعبه ی بام لند:

یکی از رستوران های بام لند که بسیار پرطرفدار و معروف می باشد رستوران های زنجیره ای باروژ است که یکی از شعب آن در بام لند واقع شده است. محیط این رستوران بسیار بزرگ می باشد به همین دلیل می توانید هر میزی را که تمایل داشتید برای لذت بردن از یک غذای خوشمزه انتخاب کنید. رستوران باروژ بام لند محیطی بسیار آرام و لذت بخش دارد و انواع غذاهای استیکی، کبابی، کریسپی و ساندویج ها در آن سرو می شود.

رستوران باروژ شعبه ی بام لند

این رستوران از نظر نظافت و تمیزی فوق العاده می باشد و کیفیت غذاها حرف اول را می زنند.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، خیابان ارغوان، میدان موج، مرکز بام لند.

3_ ممد استیک باملند:

یکی از رستوران هایی که بسیار قدیمی و پرطرفدار می باشد ممد استیک است که می توانید در این رستوران طعم بی نیر و واقعی یک استیک را بچشید. عطر و طعم این استیک ها به حدی فو ق العاده است که می تواند برای شما خاطره ای زیبا را از یک خوشمزه، ثبت کند. محیط این رستوران بسیار آرام و گرم می باشد.

یکی از نکات بسیار مهم و جذاب برای شما این است که می توانید مراحل طبخ استیک ها را ببینید. در این رستوران از چاشنی بسیار خوشمزه نمک دریایی استفاده می شود. در رستوران ممد استیک می توانید انواع سالادها را نیز امتحان کنید.

ممد استیک بام لند

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، خیابان ارغوان، میدان موج، مرکز بام‌لند.

4_ کافه رستا در بام لند:

یکی دیگر از کافه هایی که در بام لند وجود دارد کافه رستا می باشد. این کافه دارای محیطی شاد می باشد و طرفداران آن نیز بسیار زیاد هستند. در کافه رستا می توانید انواع نوشیدنی ها را بهترین تنوع کیک های بی نظیر امتحان کنید. همچنین در این کافه انواع متنوعی از ساندویج ها و غذاهای جذاب وجود دارد که آشپزان بی نظیر این کافه می توانند طعم های بی نظیری را برایتان خلق کنند.

کافه رستا در بام لند

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، خیابان ارغوان، میدان موج، مرکز بام‌لند.

5_ رستوران ته دیگ بام لند:

یکی از رتوران های بام لند که محبوبیت بسیاری دارد رستوران ته دیگ می باشد در این رستوران می توانید از چشم انداز بی نظیر و فوق العاده دریاچه لذت ببرید. در این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی را بچشید. غذاهای این رستوران را در دو وعده ی ناهار و شام سرو می شوند.

رستوران ته دیگ بام لند

معروف‌ترین غذاهای ته دیگ می‌توان به کباب چنجه لاری دو آتیشه، پلاس پلاس، لوبیاپلو ته دیگی اصل تهرونی، قیمه لاپلو اصل تهرونی، میکس ترش، کشک بادمجان اصل تهرونی، قرمه سبزی لاپلو اصل تبریزی، ته چین هندی، ماهی سفید اصل دریایی، میرزاقاسمی اصل رشتی، کباب دیگی دو آتیشه، ماهی سفید اصل رشتی، کباب ترش اصل رشتی، کباب چوبی مرغ دو آتشه، باقالی پلو ته دیگی با مرغ و گوشت و… اشاره کرد.

6_ رستوران هندی روتی در بام لند:

یکی از متفاوت ترین رستوران های بام لند رستوران هندی روتی می باشد. اگر علاقه به غذاهای تند و آتیشی دارید حتما این رستوران را امتحان کنید البته آشپزان خبره این رستوران طبق ذائقه ی ایرانی ها تندی غذاها را تنظیم کرده تا افرادی که به این رستوران مراجعه می کنند طعمی لذیذ را بچشند.

رستوران هندی روتی در بام لند

غذاهای پرطرفدار و محبوب رستوران روتی: کباب مرغ تیکا، بریونی گوشت بره، سمبوسه هندی، نان گشنیز، کباب بره سیخی روتی، میگو تندوری، مرغ مالاکایی و … می باشد.

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران هندی روتی.

رستوران روتی در بام لند

7_ رستوران بی کباب در بام لند چیتگر:

یکی از رستوران های بام لند که غذاهای آن با طعم و مزه های بسیار عالی که دارد شما را به ترکیه می برد، رستوران بی کباب می باشد. در این رستوران می توانید با میل کردن غذاها حسی شبیه به بودن در ترکیه داشته باشید. رستوران بی کباب در بام لند یکی از رستوران های خاص و فوق العاده می باشد که افراد متفاوتی به آن جا برای صرف غذا می روند.

غذاها در این رستوران در دو دسته سرو می شوند: پیش خوراک و انواع خوراک، که هر کدام عطر و طعم خاص و لذیذ خود را دارند. در این رستوران در ایام آخر هفته نیز می توانید صبحانه های ترکی را امتحان کنید. منمن، سیمیت و سوجوک صبحانه هایی هستند که در آن سرو می شوند.

رستوران بی کباب از مواد اولیه تازه و حجم بالایی در خوراک ها استفاده می کند که این موضوع می تواند شما را راضی نگه دارد. قیمت غذاهای این رستورا بسیار عالی بوده و با توجه به حجم غذاها و کیفیتی که دارند قیمت های بسیار مطلوب دارند.

رستوران بی کباب در بام لند

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران بی کباب.

8_ رستوران عراقی زاهدالعراقی در بام لند:

یکی از رستوران های بام لند که دارای فضایی سنتی و دلنشین است رستوران زاهدالعراقی می باشد که در آن انواع سالادها، پیش غذاها، دسرها و غذاهای اصلی عربی را می توانید نوش جان کنید و از میل کردن این غذاها لذت ببرید و خاطرات خوبی را در ذهن خود ثبت کنید.

اگر نمی دانید که در رستوران زاهدالعراقی چه غذایی را میل کنید ما به شما پیشنهاداتی می کنیم که از انتخاب آن ها پشیمان نخواهید شد: بریانی دجاج، ملفوفه بادمجان، کباب عراقی، سمک زبیدی، مندی لحم، مندی دجاج، مقلوبه بادمجان و …

در این رستوران سرویس چای نیز سرو می شود. تصور کنید در یک فضای سنتی و گرم قرار گرفته اید و پیش رویتان دریاچه ی بزرگ چیتگر نمایان است، این می تواند بهترین و خوش ترین ساعات را برایتان رقم بزند.

رستوران عراقی زاهدالعراقی در بام لند

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران زاهد العراقی.

9_ رستوران دروازه طهرون در بام لند:

نوبتی هم باشد نوبت یک رستوران سنتی با غذاهای محلی ایرانی می باشد. یکی از رستوران های بام لند که بسیار مجبوب و پرطرفدار می باشد رستوران سنتی دروازه طهرون می باشد که می توانید در آن طعم غذاهای ایرانی اصیل را امتحان کنید و لذت ببرید در روزهای آخر هفته نیز می توانید صبحانه ای دلچسبی را در این رستوران میل کنید.

سرو نان تازه و چای ذغالی توانسته این رستوران را خاص و خاطره انگیز کند و به یک رستوران دوست داشتنی برای بسیاری از افراد شود.

رستوران دروازه طهرون در بام لند

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، دریاچه خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج، مرکز خرید بام لند.

10_ چلو کباب رفتاری نامی آشنا در بام لند:

یکی از قدمی ترین، معروف ترین و لذیذترین کباب ها را در رستوران رفتاری امتحان کنید. کبابی رفتاری نامی آشنا که از قدیم و ایام پابرجا می باشد و دارای شعبه های بسیار زیادی در تهران است که یکی از شعبه های آن در بین رستوران های بام لند می باشد. روزانه افراد بسیاری به این رستوران شناخته شده می روند تا بهترین و متنوع ترین کباب ها را امتحان کنند.

در نتیجه اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه ی بسیاری به کباب ها دارید حتما طعم های بی نظیر این رستوران را امتحان کنید. ته چین مرغ و کباب لقمه دو تا از محبوب ترین ها در این رستوران هستند که دارای طعمی منحصر به فرد می باشند.

چلو کباب رفتاری در بام لند

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، دریاچه خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج، مرکز خرید بام لند.

11_رستوران رومانا یک رستوران ایتالیایی در بام لند:

اگر تمایل دارید غذاهای ایتالیایی میل کنید می توانید به یکی از رستوران های بام لند یعنی رستوران رومانا رفته و بهترین غذاهای معروف ایتالیایی را امتحان کنید. این رستوران دارای چندین شعبه می باشد و محبوبیت بسیاری در بین افراد دارد و جزء یکی از زیباترین رستوران های بام لند نیز محسوب می شود.

انواع پیتزای ایتالیایی را می توانید در این رستوران امتحان کنید که این پیتزاها دارای یک خمیر نازک می باشندو حجم پنیر پیتزا در آن ها متعادل می باشد. در این رستوران پیتزاها از محبوبیت بالایی در بین افراد دارند همچنین سینی قارچ و سیب زمینی و قارچ به همراه خامه را حتما امتحان کنید چرا که بسیار محبوب می باشند.

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که پاستا را به هر چیزی ترجیح می دهید، انواع پاستاهای رومانا را امتحان کنید که تنها می توان گفت این غذاها فوق العاده خوش طعم می باشند.

رستوران ایتالیایی رومانا در بام لند

آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند.

12_ رستوران کوبابا در بام لند:

خوب می رسیم به یکی از رستوران های بام لند که بسیار خاص و جذاب می باشد در حقیقت این رستوران شامل دو قسمت و یا رستورا جدا در یک ساختمان هستند که زیر نظر یک مجموعه فعالیت می کنند. در این رستوران می توانید ترکیبی از غذاهای ترکی، ایتالیایی و عربی را میل کنید. رستوران کوبابا انواع غذاهای لبنانی که در ایران طرفداران بسیاری دارد را به طور ویژه ای سرو می کند.

این رستوران ها به مانند زنجیر به هم متصل هستند نام های متفاوتی دارند یکی از آن ها کوبابا و دیگری تومو می باشد. در این رستوران ها می توانید هم غذاهایی لذیذ با عطر و طعمی فوق العاده را بچشید و هم از چشم انداز دریاچه لذت ببرید که می توان گفت یکی از نقاط قوت این رستوران ها محسوب می شود.

رستوران کوبابا در بام لند

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند.

مطالب دیگر مجله ملکاژان

یک پاسخ

  1. سلام یکی از بهترین رستوران های بام لند ممد استیک
    پیشنهاد می کنم حتما امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *