ملکاژان
خرید خانه در ترکیه

از صفر تا صد خرید خانه در ترکیه

موضوعات این مطلب

آیا تاکنون به خرید خانه در ترکیه اندیشیده‌اید؟ این سرمایه گذاری یکی از هوشمندانه‌ترین و عاقلانه‌ترین انواع سرمایه گذاری به شمار می‌رود که در بر دارنده‌ی مزایای بسیار زیادی نیز است. اغلب افرادی که به دنبال روش‌ها ایده‌آل برای مهاجرت به کشورهای دیگر از جمله ترکیه هستند، می‌توانند از طریق خرید خانه در این کشور، اقدامات لازم را انجام دهند.

بسیاری از افراد با هدف سرمایه گذاری، اقدام به خرید خانه در ترکیه می‌نمایند. گروهی از افراد نیز با هدف مهاجرت به این کشور و یا کشورهای دیگر، اقدام به خرید خانه، می‌نمایند. در هر حال خرید خانه در این کشور، در بر دارنده‌ی مزایای فوق العاده و بی‌نظیری خواهد بود. آیا چیزی در مورد خرید خانه در این کشور، می‌دانید؟

مقاله روند تغییر کاربری خانه در مدت زمان کوتاه را می توانید در مجله ملکاژان مطالعه کنید و اطلاعات کامل و مورد نیاز خود را دریافت کنید.

خرید خانه در کشور ترکیه

هر آنچه که باید در مورد خرید خانه در ترکیه بدانید؟

قبل از اقدام به خرید خانه در ترکیه باید به برخی از فاکتورها و المان‌های بسیار مهم توجه نمایید. همانطور که در کشور ما بسیاری از افراد سودجو به دنبال فرصت‌های طلایی هستند، در کشورهای دیگر نیز این شرایط وجود دارد.

بسیاری از افراد ناآگاه اغلب در دام این افراد سودجو افتاده و دچار ضرر و زیان‌های مالی بسیار زیادی خواهند شد. لذا شناخت کافی و توجه به نکات مهم و طلایی در این زمینه، می‌تواند بهترین راهکار برای جلوگیری از خسارت‌های مالی به شمار برود.

اگر قصد خرید خانه در یونان را دارید می توانید برا کسب اطلاعات بیشتر مقاله مورد نظر را مطالعه کنید تا با دید و اطلاعاتی کامل اقدام به خرید کنید.

چرایی خرید خانه در ترکیه:

قبل از خرید خانه در ترکیه، باید هدف خود را مشخص نمایید. هدف شما از این سرمایه گذاری چیست؟ بسیاری از افراد به دنبال اخذ اقامت و شهروندی در این کشور هستند. راهکارهای بسیار زیادی برای اخذ اقامت این کشور وجود دارد. یکی از ساده‌ترین و ایده‌آل‌ترین راهکارها، سرمایه گذاری و خرید خانه در این کشور است.

کشور ترکیه از دیرباز تاکنون یکی از بهترین کشورها در زمینه‌ی گردشگری، شرایط جغرافیایی، تاریخی، فرهنگی و بسیاری از موارد دیگر، بوده است. بنابراین سالانه بسیاری از گردشگران خارجی از اقصی نقاط جهان (از جمله ایران) به این کشور سفر می‌کنند.

این امر رشد اقتصادی چشمگیری را برای کشور ترکیه در بر داشته است. همچنین در این کشور شاهد تجارت‌های قابل توجهی نیز خواهیم بود. از دیگر مزایای فوق العاده برای محبوبیت این کشور نزد مخاطبین و توریست‌ها، برخورداری آن از شرایط کاری ایده‌آل است.

بنابراین می‌توان به دلایل بسیار زیاد و قابل توجهی برای خرید خانه در این کشور اشاره نمود. با توجه به شرایط مطلوب برای خرید خانه در این کشور، بهتر است اطلاعات دقیق و کاملی را در مورد مراحل خرید و شرایط خرید ایده‌آل، کسب نمایید. این اطلاعات دقیق و کاربردی عبارتند از:

چرایی خرید خانه در ترکیه

توجه به قوانین مهم در ترکیه:

همانطور که خرید و فروش ملک در کشور ما بر اساس قواعد خاصی صورت می‌پذیرد، خرید خانه در ترکیه نیز بر اساس قوانین خاصی انجام می‌پذیرد. شناخت قوانین و تکیه به آنها، امنیت خرید را برای شما به همراه خواهد داشت.

اگر بخواهیم به یک بازیگر ماهر در بین کشورهای شرقی و غربی اشاره کنیم، می‌توان از کشور ترکیه یاد کرد. امروزه این کشور از نقش پر اهمیتی در صحنه‌ی جهانی برخوردار می‌باشد.

لذا دور از ذهن نیست که بسیاری از افراد به دنبال خرید خانه و کسب اقامت آن، باشند. بنابراین تعیین برخی از قوانین و مقررات در این زمینه، بسی  ضروری خواهد بود.

  • با خرید ملک در این کشور از اجاره کار و یا اقامت بلافاصله در این کشور برخوردار نخواهید شد.
  • انتقال ملک باید در ادارات ثبت ملک انجام پذیرد. (ثبت اسناد در این کشور بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر، توسط فردی از مقامات اداره ثبت اسناد و مدارک املاک، انجام می‌شود.)
  • حضور خریدار و فروشنده و یا نماینده‌ی قانونی آنها(ملک وکالتی) در این فرایند (خرید و فروش ملک) بسی ضروری خواهد بود.
  • اغلب کسب مالکیت توسط خارجی‌ها در این کشور با محدودیت خاصی مواجه نخواهد بود. برای اینکه بتوانید اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در این زمینه کسب نمایید، بهتر است با مشاور املاک ملکاژان در ارتباط باشید.

بهترین ملک در ترکیه

انتخاب ملک و خرید آن:

حال که به اطلاعات مهم در زمینه‌ی خرید خانه در ترکیه پی بردید، بهتر است اقدام به انتخاب خانه مناسب در این کشور نمایید. آیا می‌دانید که بهترین خانه در ترکیه از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟! برای اینکه بتوانید بهترین خانه در این کشور را بشناسید، موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

موقعیت جغرافیایی و محل قرارگیری خانه

  • متراژ خانه
  • سال ساخت خانه
  • امکانات تعبیه شده در خانه
  • شرایط دسترسی به امکاناتی از قبیل: وسایل نقلیه عمومی، امکانات درمانی، امکانات تفریحی و …
  • بررسی و مطابقت شرایط ملک با سند آن

و بسیاری از فاکتورهای مهم دیگر. یکی از مهمترین المان‌ها برای موفقیت در این زمینه، بازدید از خانه است. بهتر است برای خرید خانه در این کشور یا به صورت حضوری اقدام نموده و از ملک دیدن کنید، یا از نماینده‌ی قانونی استفاده کنید.

لازم به ذکر است که تسلط کافی به زبان ترکی در این مقوله، بسیار مفید و ارزشمند خواهد بود. چرا که از این طریق می‌‎توانید به راحتی یک معامله‌ی موفق و هوشمندانه را تجربه کنید.

شرایط عقد قرارداد برای خرید خانه در ترکیه:

برای اینکه بتوانید اقدام به خرید خانه در ترکیه نمایید، باید قراردادی بین مالک و خریدار منعقد شود. پس از بازدید از ملک توسط خریدار و پسند آن، نوبت به عقد قرارداد می‌رسد. بهترین راهکار قبل از عقد قرارداد، کسب اطلاعات کافی در مورد خانه است.

استفاده از مشاوره‌های تخصصی در این زمینه، بسیار هوشمندانه و مفید خواهد بود. از جمله نکاتی که در عقد قرارداد باید به آن توجه داشته باشید، عبارتند از:

  • تنظیم قرارداد به دو زبان ترکی و زبان مادری خریدار (فارسی)
  • امکانات ملک و مشخصات دقیق آن
  • شرایط تحویل ملک
  • تاریخ ثبت سند (به نام خریدار)
  • نحوه پرداخت هزینه برای خرید خانه

قرارداد خرید خانه در ترکیه

مهمترین مدارک برای خرید ملک در ترکیه:

برای اینکه بتوانید اقدام به خرید خانه در ترکیه نمایید، نیازمند آماده سازی برخی از مدارک بسیار مهم و ارزشمند هستید. از جمله مهمترین مدارک در این زمینه، عبارتند از:

  • پاسپورت و مدارک شناسایی (با برخورداری از ترجمه رسمی زبان ترکی)
  • 2 قطعه عکس خریدار و همچنین 1 قطعه عکس فروشنده
  • برخورداری از شماره حساب در یکی از بانک‌های ترکیه (افتتاح حساب با استفاده از ارائه‌ی گذرنامه و همچنین شماره مالیاتی)
  • پرداخت مبلغ تعیین شده به عنوان پیش پرداخت
  • ارائه‌ی شماره مالیاتی
  • ارائه‌ی گزارش مبنی بر ارزش گذاری ملک
مطالب دیگر مجله ملکاژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *