ملکاژان
فروش سریع و سود بالای خانه

فروش سریع و سود بالای خانه با 6 تغییر اساسی

آیا قصد، فروش سریع و سود بالای خانه خود را دارید؟اما مطمئن نیستند که باید بودجه ی خود را چگونه صرف باسازی کنید؟ با ما همراه باشید تا بیاموزید... . مطمئن نیستند که باید بودجه بازسازی خانه خود را به امید صرفه جویی در هزینه یا سرمایه گذاری در تعمیرات پیشرفته تر به امید جذب خریدار، که مایل به پرداخت بیشتر است، کاهش دهید.
موضوعات این مطلب

آیا قصد، فروش سریع و سود بالای خانه خود را دارید؟اما مطمئن نیستند که باید بودجه ی خود را چگونه صرف باسازی کنید؟ با ما همراه باشید تا بیاموزید… . مطمئن نیستند که باید بودجه بازسازی خانه خود را به امید صرفه جویی در هزینه یا سرمایه گذاری در تعمیرات پیشرفته تر به امید جذب خریدار، که مایل به پرداخت بیشتر است، کاهش دهید.

در ادامه بخوانید تا بدانید آیا با تغییرات اساسی و به روز می‌توانید به خود کمک کنید تا به سطحی برسید که فروش سریع و سود بالای خانه خود را واگذار کنید و ایده‌هایی برای بهبودهایی که هر خانه‌ای را حتی در بازار امروزی با ارزش‌تر و سریع‌تر به فروش می‌رساند، دریافت کنید.

احتمال به روز رسانی و آماده سازی خانه برای فروش می تواند دلهره آور به نظر برسد. تمام آن تعمیرات کوچکی که خوشحال بودید آن را برای یک روز دیگر (یا سال) به تعویق بیندازید، ممکن است وقتی خانه شما در بازار عرضه شود، برای خریدار مشکلاتی آشکار به نظر می رسد. خوب چه کار کنیم؟

گزینه اول این است که امیدوار باشید به خریدار خوش شانس بیایید که خانه شما را نه آنطور که الان هست، بلکه به همان شکلی که می تواند باشد ببیند.

گزینه دو این است که مقداری پول و زمان برای تعمیرات اختصاص دهید که به آماده سازی بازار خانه شما کمک می کند.

اگرچه گزینه دوم ممکن است دردسر زیادی به نظر برسد، اما می‌تواند به پولی جدی تبدیل شود – تقریباً یک چهارم فروشندگانی که تعمیرات خانه انجام می‌دهند، خانه خود را بالاتر از قیمت بازار می‌فروشند.

 کفپوش آپارتمان

تغییرات اساسی برای فروش سریع و سود بالای خانه

  •  تزئینات را رنگ کنید تا نمای بیرونی چشم نوازتری داشته باشید:

با یک تغییر اساسی در نمای ساختمان می توانید فروش سریع و سود بالای خانه را تجربه کنید. نما تاثیر بسزایی در نگاه اول خریدار دارد به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از هر کاری نگاهی به نمای ساختمان خود و نورپردازی آن بی اندازید و خود را خریدار تصور کنید! آیا مایل به خرید این خانه بودید؟ اگر نه، پس بهتر است در آن تغییراتی ایجاد کنید تا متقاضی خرید را جذب کنید.

درب قدیمی خانه یکی از مواردی که خریدار به آن توجه می کند، اگر تازگی درب به حدی است که با یک رنگ نوسازی شود پس این بسیار عالی می باشد اما اگر فرسوده و بسیار قدیمی می باشد برای تعویض آن درنگ نکنید. تمیزی دیوارها و پنجره ها گزینه ای بعد هستند که باید توجه داشته باشید. انواع مختلف پنجره وجود دارد که برخی از آن ها دسترسی را برای تمیز کزدن سخت می کنند.

بهترین کار کمک از خدماتی های کاربلد می باشد تا دستی به روی نمای ساختمان شما بی اندازند.

  • نقاشی و رنگ آمیزی آپارتمان:

نقاشی کمترین هزینه بهبود با بالاترین نرخ بازدهی است، بنابراین جای تعجب نیست که 36 درصد از فروشندگان خانه این کار را انجام دهند. هنگام تلاش برای فروش، یک پوشش خوب از رنگ خنثی می تواند کل خانه را جلوه دهد و خریداران واقعاً عاشق دیدن یک بوم خالی تازه هستند.

بهترین کار این است که توصیه‌های رنگی را از یک متخصص آموزش دیده دریافت کنید، زیرا رنگ‌ها بسته به نور و سایر ویژگی‌های خانه مانند کابینت و کف‌پوش می‌توانند مشکل ساز باشند و انتخاب درست آن ها می تواند فضای خانه را زیباتر، بزرگ تر و جذاب تر کند. حتی می توانید با استفاده از کاغذ دیواری زیباترین فضا را به خانه خود برای فروش سریع و سود بالای خانه بدهید.

نقاشی و رنگ آمیزی آپارتمان

  • محوطه سازی حیاط خانه:

بیرون خانه شما اولین برداشتی است که خریدار هنگام از خانه شما می کند. یک حیاط یا گیاهان  تکه تکه یا بیش از حد رشد کرده می تواند یک تغییر بزرگ باشد. هر چیزی که مرده است باید حذف شود و هر چیزی که بیش از حد رشد کرده است باید کاهش یابد.

می‌توانید با استفاده مجدد یا کاشت بذر چمن از شادابی و سبز شدن چمن اطمینان حاصل کنید چند درختچه و گیاه چند ساله تازه کاشته شده که به خوبی در آن قرار گرفته اند، باعث می شود خانه شما بسیار زیباتر و جذاب تر شود.

  •  کفپوش آپارتمان:

تعمیر کفپوش، پیشرفتی است که 26 درصد از صاحبان خانه انجام می دهند چرا که وجود موکت ها خانه ی شما را از رده خارج نشان می دهد و وجود کفپوش هایی که روز به روز زیباتر و جدیدتر  هستند می توانند به جذابیت و چشمگیری خانه شما کمک کنند.

اگر اتاق‌های زیادی با انواع کف‌پوش دارید، بهتر است روی کف‌پوشی جدید برای همه سرمایه‌گذاری کنید تا حسی یکپارچه در سراسر خانه ایجاد کنید. کف‌های چوبی یا حتی کفپوش‌های چوب مصنوعی به فرش ترجیح داده می‌شوند، اگرچه این گزینه‌ها می‌توانند گران‌تر باشند.

تعمییر نمای بیرونی

  •  به روز رسانی حمام و طراحی سرویس بهداشتی:

یک به‌روزرسانی میان‌رده حمام و سرویس بهداشتی، بازگشت سرمایه‌گذاری عالی را ارائه می‌دهد. حمامی که قدیمی به نظر می رسد واقعاً می تواند قدمت یه خانه را بالا ببرد و در فروش آن تاخیر ایجاد کند. چند به‌روزرسانی پرسود حمام و دستشویی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

روکش‌های جدید، کاشی‌کاری‌های جدید، درهای شیشه‌ای بدون قاب (از شر برنج یا فلز خلاص شوید)، کابینت‌های جدید، و وسایل جدید برای سینک و دوش. هنگام تعویض کابینت، به یاد داشته باشید که مینیمالیسم بهترین است – رنگ‌های خنثی و بدون طرح یا پانل برجسته.

 به روز رسانی وسایل روشنایی

  •  به روز رسانی وسایل روشنایی:

جایگزینی نور در سراسر خانه می‌تواند یک به‌روزرسانی ساده برای یک سرمایه‌گذاری کوچک باشد – اما می‌تواند در مورد ظاهر تأثیر کمی داشته باشد. همانطور که به گزینه های لوستر، نور آویز و وسایل سقف نگاه می کنید، به یاد داشته باشید که رنگ ها را با سخت افزار خانه خود هماهنگ کنید.

مطالب دیگر مجله ملکاژان

یک پاسخ

  1. قصد فروش سریع و سود بالای خانه و ملکم رو دارم چون میخوام با پولش جای دیگه ای سرمایه گذاری کنم دنبال یکی هستم که بتونه کامل راهنماییم کنه؟ چکار کنم که خونه ی 10 سال ساختم مثل خونه ی نوساز بشه و وسایلی که استفاده می کنم برای بازسازی هم قیمت مناسب باشه هم باکیفیت و به روز؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *