ملکاژان
فاز 8 پردیس

معرفی فاز 8 پردیس و امکانات آن

موضوعات این مطلب

در این مقاله قصد دارید فاز 8 پردیس را با تمام امکاناتی که در آن وجود دارد به شما عزیزران معرفی کنیم پس با ملکاژان همراه باشد. همان طور که می دانید شهر پردیس دارای 11 فاز می باشد که یکی از آن فازها فاز 8 پردیس می باشد که در منطقه ای خوش آب و هوا به نام دره بهشت واقع شده و امروزه ساکنین زیادی در این فاز زندگی می کنند.

فاز 8 پردیس نسبت به دیگر فازهای این شهر دارای پارک و فضای سبز می باشد. فاز 8 پردیس نزدیک ترین فاز به شرق تهران می باشد به همین دلیل اهمیت بسیاری برای افرادی که مدام در حال رفت و آمد به تهران می باشند دارد. این فاز در جنوب آزادراه تهران-پردیس و جاده قدیم تهران-جاجرود و حدودا در ۵ کیلومتری غرب میدان امام شهر پردیس و ۲۰ کیلومتری تهران واقع شده است.

اولین واحدهای مسکونیدر فاز 8 پردیس و در سال 1395 افتتاح شد و سکونت افراد در این فاز آغاز شد و در سال 1397 واحدهای بسیاری آماده تحویل شد و افراد بسیاری در آنجا ساکن شدند و رشد جمعیت نسبتا خوبی داشته است. یکی از مشکلاتی که در این فاز به چشم می خورد کمبود وسایل حمل و نقل می باشد اما بهتر است بدانید اگر قصد خرید آپارتمان ارزان در پردیس را دارید این فاز انتخاب بسیار هوشمندانه ای است زیرا در حال رشد می باشد و با این اتفاق سرمایه شما نیز چندین برابر خواهد شد.

پردیس تهران در طی زمانی که گذشته، در نوع خود به شهری مستقل و شلوغ تبدیل شده است که دارای امکانات رفاهی فراوان، امکانات پزشکی درجه یک و طیف وسیعی از گزینه‌های سرگرمی است. این تحول چشمگیر نشان دهنده رشد و شهرنشینی پویای پایتخت ایران است.

یکی از بارزترین جنبه های پردیس تهران، نزدیکی آن به شهر تهران و پایتخت ایران می باشد. در این منطقه برخی از بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها،مراکز آموزشی، دانشگاه های پردیس و … کشور قرار گرفته است که خدمات پیشرفته‌ای را ارائه می‌کنند.

پردیس تهران علاوه بر توانمندی در مراقبت های بهداشتی، به یک مرکز پر جنب و جوش برای سرگرمی و اوقات فراغت تبدیل شده است. این منطقه دارای مجموعه‌ای از مراکز خرید مدرن، تئاتر، رستوران‌ها و مراکز فرهنگی است که طیف متنوعی از سلیقه‌ها را برآورده می‌کنند.

از غذاهای سنتی ایرانی گرفته تا لذت‌های بین‌المللی غذا، صحنه ناهار خوری یک ماجراجویی غذایی است که منتظر کاوش است. مؤسسات فرهنگی میزبان رویدادهای مختلف، از جمله ، نمایشگاه های هنری، و نمایش های تئاتری هستند تا اطمینان حاصل شود که ساکنان و بازدیدکنندگان به طور یکسان به یک ملیله فرهنگی غنی دسترسی دارند.

علاوه بر این، پارک ها و فضاهای سبز پردیس ، در الویت قرار گرفته اند تا ساکنان را از شلوغی شهری راحت کند. این مناطق با چشم انداز زیبا، یک فرار آرام را برای خانواده ها و افراد فراهم می کند تا استراحت کنند، ورزش کنند، و از فضای باز لذت ببرند. برنامه ریزی دقیق و توسعه فضاهای سبز نه تنها جذابیت زیبایی شناختی شهر را افزایش داده است، بلکه کیفیت کلی زندگی ساکنان آن را نیز بهبود بخشیده است.

تبدیل پردیس تهران به شهری مستقل با طیف وسیعی از امکانات رفاهی، امکانات بهداشتی درجه یک، و گزینه‌های سرگرمی متنوع، نشان‌دهنده تعهد این شهر به پیشرفت و مدرن‌سازی است. این منطقه برای پاسخگویی به نیازها و آرزوهای جمعیت رو به رشد خود تکامل یافته است و آن را به قطبی پر رونق و پر جنب و جوش در کلان شهر تهران بزرگ تبدیل کرده است. ترکیبی از تعالی مراقبت های بهداشتی، غنای فرهنگی و فرصت های تفریحی، جایگاه آن را به عنوان یک مرکز شهری پویا در ایران نشان می دهد.

برای کسب اطلاعات در رابطه با فاز 1 پردیس و امکانات آن کلیک کنید.

فاز 8 پردیس و امکانات آن

امکانات فاز 8 پردیس

همان طور که گفته شد فاز 8 پردیس در سال 1395 برخی از آپارتمان های موجود در آن آماده شد و سال زیادی از افتتاح این فاز نمی گذرد به همین دلیل امکانات رفاهی در آن خیلی کامل نمی باشد اما هم مسیری بسیار کم با ماشین را باید طی کنید تا به امکانات رفاهی برسید و هم این فاز بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد زیرا جای زیادی براتی پیشرفت دارد و روز به روز در حال توسعه می باشد در نتیجه قیمت آپارتمان های این فاز نیز در حال بالا رفتن و افزایش قیمت هستند.

در حال حاضر در این فاز می توانید امکاناتی مانند: کلانتری، داروخانه، مرکز درمانی، فضای سبز بسیار، نانوایی، مسجد، مراکز آموزشی، سوپر مارکت ها، انواع فروشگاه های زنجیره ای و …. را بیابید اما تعداد آن ها کمی محدود بوده و در حال توسعه، ساخت و راه اندازی می باشد.

از جمله مراکز آموزشی فاز ۸ پردیس می­توان به مرکز آموزشی دانشمند مقطع ابتدایی دخترانه، مرکز آموزشی و کتابخانه عمومی فرزانگان، مرکز آموزشی آیت الله هاشمی مقطع ابتدایی پسرانه، مرکز آموزشی فرهیختگان و مرکز آموزشی شایستگان اشاره کرد.

معرفی خیابان های مهم فاز 8 پردیس

معرفی خیابان های مهم فاز 8 پردیس

یکی از فازهایی که این روزها مورد توجه بسیاری از افراد می باشد فاز 8 پردیس است زیرا قیمت اجاره و یا خرید خانه در تهران آنقدری بالا رفته که بسیاری از افراد ترجیح می دهند با مبلغ پولی که دارند به جای رهن خانه در تهران به خرید امتیاز آپارتمان در پردیس بپردازند تا در سال هایی نزدیک صاحب خانه ای نوساز و بزرگ شوند.

همان طور که می دانید این روزها قیمت خانه در تهران بسیار بالا رفته و افراد بسیاری به این دلیل مجبور به مهاجرت و سکونت در حومه تهران شده اند و یکی از شهرهایی که توجه افراد را به خود جلب کرده است شهر پردیس می باشد که دارای امکانات رفاهی کاملی می باشد.

امام رضا، کوهرنگ، سرو، تخت جمشید، شهدای گمنام، ولیعصر، فردوسی، ملک‌الشعرا، هگمتانه، کوهستان، شیخ مفید، رودکی و حکیم نظامی از مهم‌ترین خیابان‌ها و بلوارهای فاز 8 پردیس می باشند که مورد استقبال افراد قرار گرفته اند و جمعیت در این خیابان ها بالا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مراکز تفریحی و جاذبه های دیدنی پردیس را مطالعه کنید.

بافت ساختمان های فاز 8 پردیس

بافت ساختمان های فاز 8 پردیس

یکی از فازهایی که دارای زیر ساختی اصولی می باشد فاز 8 پردیس می باشد این فاز دارای ساختمان های کم تراکم می باشد. خیابان های فاز 8 عریض می باشند و تمامی واحدهای آپارتمان ها دارای پارکینگ می باشند. تردد در خیابان های فاز 8 پردیس کم می باشد در نتیجه اگر به دنبال مکانی خلوت و پر از آرامش هستید می توانید این فاز را برای خرید خانه انتخاب کنید.

در این فاز می توانید خانه هایی بالای 90 متر و دو خواب را برای زندگی انتخاب کنید هممچنین بهتر است بدانید اکثر ساختمان های مسکونی در این فاز 5 طبقه دو واحدی می باشند. اگر تمایل دارید خانه ای سه خوابه داشته باشید بهتر است به سمت آپارتمان هایی با متراژ 110، 120، 125 بروید . این آپارتمان ها نوساز می باشند و تقریبا میتوان گفت تمامی آن ها از بهترین و درجه یک ترین متریال موجود در بازار ساخته شده اند و اصلا جایی برای مقایسه آن ها با خانه های مسکن مهری وجود ندارد.

برابی خرید خانه در فاز 8 پردیس می توانید وام مسکن نیز دریافت کنید چرا که اکثر آن ها دارای وام می باشند و برای خرید می توانید از وام نیز استفاده کنید. در آپارتمان های این فاز تمامی ساختمان ها مجهز و دارای امکانات کاملی از قبیل: آسانسور، پارکینگ، درب های ضد سرقت، سیستم گرمایشی پکیج و یا گرمایشی از کف، سیستم سرمایشی کولرهای آبی و… دارند.

دسترسی به فاز 8 پردیس

دسترسی به فاز 8 پردیس

ورودی این فاز از خیابان های بلوار امیرکبیر و امام رضا است. این دو بلوار از شمال فاز ۸ که جاده قدیم تهران – جاجرود و آزادراه تهران – پردیس است آغاز می شوند. بلوار امیرکبیر در جنوب فاز به انتهای بلوار امام رضا می رسد و از شمال فاز ۸ به سمت غرب فاز می رود. بلوار امام رضا شرق فاز ۸ را از شمال به جنوب پوشش می دهد.

برای تردد به تهران می توانید با تاکسی داخل فاز به میدان امام پردیس بروید و از آنجا با تاکسی یا اتوبوس به میدان نوبنیاد، مترو فرهنگسرا (فرهنگسرای اشراق) و چهارراه تهرانپارس به تهران برسید. البته می توانید با تاکسی به ابتدای بلوار امیرکبیر (تقاطع جاده قدیم تهران-جاجرود) رفته و از آنجا با تاکسی به سمت تهران بروید.

مطالب دیگر مجله ملکاژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *