ملکاژان
امکانات-تفریحی-چیتگر

معرفی امکانات تفریحی چیتگر

همان طور که می دانید یکی از مناطق گردشگری در تهران محله چیتگر می باشد و امکانات تفریحی چیتگر بسیار می باشد و همین دلیل باعث شده تا گردشگران زیادی روزانه به این منطقه سفر کنند. جاذبه های گردشگری همچون دریاچه چیتگر و جنگل در این محله باعث شده تا آب و هوایی بسیار مطلوبی داشته باشد.
موضوعات این مطلب

همان طور که می دانید یکی از مناطق گردشگری در تهران محله چیتگر می باشد و امکانات تفریحی چیتگر بسیار می باشد و همین دلیل باعث شده تا گردشگران زیادی روزانه به این منطقه سفر کنند. جاذبه های گردشگری همچون دریاچه چیتگر و جنگل در این محله باعث شده تا آب و هوایی بسیار مطلوبی داشته باشد.

امکانات تفریحی چیتگر بسیار زیاد است به همین دلیل دسترسی به این منطقه از طریق مترو، اتوبوس، تاکسی ها بسیار آسان می باشد همچنین می توانید با استفاده از خودروهای شخصی به این منطقه، برای گزاندن وقت خوش، دسترسی داشته باشید. در چیتگر می توانید از امکاناتی مانند: دریاچه چیتگر، شهربازی، امکانات رفاهی، مراکز خرید، شهربازی و … استفاده کنید و ساعات خوشی را در آنجا بگذرانید.

از آنجایی که منطقه چیتگر دارای امکانات رفاهی و تفریحی بالایی است بهترین گزینه برای خرید آپارتمان و یا سرمایه گذاری در چیتگر می باشد. ساخت و ساز در این محله بسیار رونق پیدا کرده و برج های اطراف چیتگر بسیار مجلل به چشم می خورند که انتخابی بسیار درست و هوشمندانه برای آپارتمان نشینی می باشند.

منطقه چیتگر یکی از محله های منطقه 22 می باشد که در شمال غربی این منطقه واقع شده است. برای دسترسی به این محله می توانید از شمال اتوبان شهید همدانی، از سمت جنوب به آزاد راه تهران کرج، از شرق به بزرگراه آزادگان و از غرب به پیکان شهر و آزادشهر به آن برسید.

امکانات تفریحی دریاچه چیتگر

اماکن گردشگری و امکانات تفریحی چیتگر

اماکن گردشگری و امکانات تفریحی چیتگر باعث شده تا حتی زمانی که قصد خرید آپارتمان را در این منطقه ندارید باز هم به آنجا برای داشتن یک پیک نیک و دورهمی با دوستان و خانواده سفر کنید و از آب و هوای این منطقه استفاده کنید. به دلیل وجود درختان بسیار زیاد در پارک ها و جنگل چیتگر، آلودگی در چیتگر بسیار کم می باشد به همین دلیل هوای بسیار مطلوبی دارد.

اماکن گردشگری و امکانات تفریحی چیتگر

امکانات ورزشی و تفریحی چیتگر

  1. وجود زمین چمن مصنوعی
  2. باشگاه های مختلف و باشگاه ورزشی شهدای چیتگر
  3. بوستان مادر
  4. بوستان یاس

امکانات ورزشی و تفریحی چیتگر

پارک چیتگر یکی از امکانات تفریحی چیتگر

پارک و چنگل چیتگر در سال 1341 ساخته شد که یکی از پارک های فرامنطقه ای برای گذراندن و تفریح مردم می باشد. در این پارک تعداد بسیار انبوهی از درختان بزرگ و کوچک به چشم می خورد که این موضوع باعث پاک بودن و تصویه هوای این منطقه شده است. اگر در فصل تابستان به دنبال جایی برای خنک ماندن و استشمام هوای پاکیزه هستید می توانید پارک چیتگر که یکی از امکانات تفریحی چیتگر محسوب می شود را انتخاب کنید.

در این پارک می توانید از ورزش و پیست دوچرخه سواری نیز استفاده کنید. پارک چیتگر از لحاظ امکانات رفاهی بسیار مطلوب و کامل می باشد و دارای مجتمع های فرهنگی و ورزشی نیز می باشد. در این پارک آلاچیق های بسیاری برای افراد توریست در نظر گرفته شده است که می توانند در آن ها وقت خود را بگذراندند. انواع رستوران ها و بوفه ها باعث شده تا هر آنچه که برای تفریح نیاز دارید در دسترس داشته باشید.

پارک چیتگر یکی از امکانات تفریحی چیتگر

بام لند یکی از امکانات تفریحی چیتگر

بام لند در بخش شمالی محله چیتگر واقع شده است که دارای مراکز تجاری بسیار می باشد. بام لند در دسته ی نخستین مراکز خرید ایران در فضای باز می باشد. بام لند در سال های اخیر می باشد که افتتاح شده است و قدمت بالایی ندارد به همین دلیل بسیار به روز و شیک می باشد که این موضوع باعث شده مورد توجه بسیاری از تهرانی ها برای خرید قرار بگیرد.

بام لند یکی از مراکز خریدی است که در آن از معماری ایرانی- اروپایی استفاده شده است که در بیشتر ویترین های فروشگاه ها می توانید این نکته را ملاحضه کنید در این منطقه تفریحی می توانید رستوران های بسیار شیکی را برای میل کردن غذاهای متنوع انتخاب کنید برخی از رستوران های بام لند دارای موسیقی زنده می باشند که این موضوع توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و باعث بازدید بسیاری شده است.

بام لند یکی از امکانات تفریحی چیتگر

دریاچه چیتگر یکی از امکانات تفریحی چیتگر

دریاچه شهدای خلیج فارس که با نام دریاچه چیتگر شناخته شده است در ضلع شمالی این محله قرار دارد. یکی از بزرگترین دریاچه های مصنوعی خاورمیانه محسوب می شود که وسعت بسیار بالایی دارد. امکانات تفریحی در دریاچه چیتگر به حدی می باشد که سالانه افراد بسیار زیادی از شهرها و استان های مختلف برای بازدید و استفاده از تفریحات آن به تهران سفر می کنند.

امکانات تفریحی و رفاهی در این دریاچه بسیار متنوع می باشد و دارای رستوران های مختلف و شیک نیز می باشد که همین موضوع سبب شده تا محبوبیت بالایی برای توریست ها داشته باشد. در این دریاچه می توانید از امکانات تفریحی بسیاری مانند: قایق پدالی، قایق های اتوبوسی و شارژی، قایق های موتوری، کاتامارا و… برای سرگرمی و گذراندن وقت در دریاچه چیتگر استفاده کنید.

دریاچه چیتگر یکی از امکانات تفریحی چیتگر

در این دریاچه می توانید از شهربازی که دارای چندین دستگاه هیجان انگیز است نیز استفاده کنید. در اطراف این دریاچه برج های مجلل بسیاری به چشم می خورد مانند: برج تریتیوم، برج های پارلمان، برج های بسیار شیک با تعداد طبقات بسیار زیاد و …

مطالب دیگر مجله ملکاژان

یک پاسخ

  1. امکانات تفریحی چیتگر خیلی زیاده واقعا یه دنیا تفریح داره که میشه براشون برنامه ریزی کرد ممنون از مقالتون خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *