ملکاژان
مجتمع رزمال

معرفی مجتمع رزمال و امکانات آن

یکی از مجتمع هایی بزرگ منطقه 22 که که به زودی افتتاح خواهد شد مجتمع رزمال می باشد. این مجتمع در غرب تهران قرار گرفته است و مجموعه ای کامل از: مراکز فرهنگی، تجاری، ورزشی، ادراری و خدماتی می باشد که یکی از پروژه های بزرگ تجاری محسوب می شود.
موضوعات این مطلب

یکی از مجتمع هایی بزرگ منطقه 22 که که به زودی افتتاح خواهد شد مجتمع رزمال می باشد. این مجتمع در غرب تهران قرار گرفته است و مجموعه ای کامل از: مراکز فرهنگی، تجاری، ورزشی، ادراری و خدماتی می باشد که یکی از پروژه های بزرگ تجاری محسوب می شود.

مجتمع رزمال تا چند وقت دیگر به طور کامل افتتاح و بازگشایی می شود تا به امروز هایپر این مجموعه فعالیت خود را آغاز کرده است. این پروژه شامل 25 طبقه می باشد که ارتفاع بسیار زیادی دارد و به همین دلیل از اکثر نقاط شمال غربی تهران قابل رویت می باشد.

مجتمع رزمال در بالای منطقه 22 و نزدیک به آبشار تهران ساخته شده است که این موضوع باعث شده تا چشم انداز بسیار زیبایی داشته باشد که یکی از چشم اندازهای آن دریاچه چیتگر می باشد.

مجتمع رزمال

در این مجتمع 24 طبقه ای، 5 طبقه از آن به طبقات ادراری و تجاری اختصاص دارد که در این طبقات فروشگاه های مدرن و خاص فعالیت خواهند کرد و 5 طبقه ی دیگر آن پارکینگ خودروها می باشد که در آن کارواش و استخر نیز قرار گرفته است.

یکی از اشتباهات رایجی که بسیاری افراد آن را انجام می دهند نگه داشتن دارایی های خود در بانک ها می باشد با این تصور که ماهانه سودی بر این دارایی تعلق می گیرد اما شما تصور کنید که با پیش خرید کردن این پروژه ها چه سود بالایی خواهید برد.

تنها یک واحد تجاری ادراری این مجتمع می تواند دارایی شما را روز به روز افزایش دهد چرا که قیمت آن ها همیشه رو به افزایش می باشد که از این طریق می توانید سود بسیار زیادی به دست بیاورید.

مشخصات و امکانات مجتمع رزمال

یکی از مزیت های مجتمع رزمال نزدیکی آن به مترو چیتگر و همچنین دریاچه چیتگر می باشد که هم منظره فوق العاده ای دارد و هم در بهترین نقطه ی منطقه 22 قرار گرفته است. مساحت این متجمع به 200 هزار متر مربع می رسد که شامل 25 طبقه می باشد.

در نزدیکی و اطراف دریاچه چیتگر شاهد مجتمع های بزرگی همچون پروژه ستین چیتگر می باشیم که برای سرمایه گذاری بهترین انتخاب هستند و می توانید برای مشاوره دقیق و تصمیم گیری هوشمندانه از کارشناسان ملکاژان کمک بگیرید.

طراحان و معماران این مجتمع افراد ایرانی و خارجی بوده اند که این موضوع جذابیت کار را بیشتر و آن را خاص تر کرده است. مجتمع رزمال دارای دو برج 14-15 طبقه ی اداری است که 5 طبقه آن تجاری، ورزشی، فرهنگی می باشد که دارای سالن های چند منظوره بسیار بزرگی است.

در متجمع رزمال هر آنچه را که نیاز باشد می توان دید و یکی از بهترین و بزرگترین مجتمع های پر قدرت تهران محسوب می شود و امکانات و خدمات آن شامل:

  • روف گاردن
  • سالن های فروشگاهی
  • سالن های همایش، سینما و کنسرت
  • انواع رستوران ها، کافی شاپ، فودکورت
  • فضای بازی بسیار جذاب برای کودکان
  • سالن های ورزشی مختلف
  • سالن: آیس رینک، بیلیارد و بولینگ
  • تالارهای پذیرایی فوق العاده و منحصر به فرد
  • استخر
  • کارواش

امکانات مجتمع رزمال

وجود دریاچه چیتگر و جنگل چیتگر در نزدیکی مجتمع رزمال یکی از مکان های تفریحی و گردشگری می باشد که دارای منظره ای دلچسب و زیبا است. همان طور که می دانید دریاچه چیتگر یکی از دریاچه های مصنوعی بزرگ در خاورمیانه می باشد که در اطراف آن امکانات بسیاری وجود دارد مانند: رستوران ها، فروشگاه ها برای خرید لباس و…

همچنین در این دریاچه وسایل تفریحی زیادی مانند قایق رانی ماهی گیری و… باعث شده تا افراد زیادی در این مکان رفت و آمد داشته باشندو مجتمع رزمال در نزدیکی ایران مال و بازار بزرگ قرار گرفته است که این موضوع هم باعث رشد رفت و آمد در مجتمع رزمال می شود.

معماری و ساخت مجتمع رزمال

همان طور که پیش تر اشاره کردیم مجتمع رزمال زیر بنای 200 هزار متر مربع دارد که در اوایل 1393 برای ساخت آن اقدامات اولیه صورت گرفت. وسعت این مجتمع بسیار زیاد می باشد به گونه ای که نه تنها دارای طبقات بسیار زیادی است بلکه فروشگاه ها و رستوران ها، مراکز ورزشی و … در آن به راحتی یافت می شود. تا افتتاح متجع رزمال زمان زیادی باقی نمانده است.

در سال 1397 زمانی که این مجموعه در حال ساخت بود یک آتش سوزی در برخی از قسمت های این مجتمع رخ داد که خوشبختانه هیچ گونه خسارت و صدماه جانی به افراد وارد نشد و هر چه سریع تر از بالا گرفتن آن جلوگیری شد البته نکته مهم این موضوع در این است که وقفه ای در ساخت آن ایجاد نشد و ساخت این پروژه ادامه دار بود.

مجتمع رز مال چیتگر

دسترسی به مجتمع رزمال

اگر تمایل دارید با خودروی شخصی به این مکان بروید راه های زیادی برای شما فراهم شده است که دسترسی را به این مجموعه آسان کرده است. بزرگراه خرازی یک مسیر راحت برای دسترسی به مجتمع رزمال می باشد.

اگر هم قصد دارید با وسایل حمل و نقل عمومی به آنجا برسید می توانید در ایستگاه شهرک شهید باقری مسیر خود را متوقف کرده تا به راحتی به این مجتمع دسترسی پیدا کنید.

آدرس: انتهای اتوبان همت بعد از آزادراه آزادگان ، بزرگراه خرازی ، شمال دریاچه خلیج فارس

مطالب دیگر مجله ملکاژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *