ملکاژان
برج های پارلمان چیتگر

معرفی برج های پارلمان چیتگر و امکانات آن

یکی از برج هایی که در منطقه 22 ساخته شده است برج های پارلمان می باشند. همان طور که می دانید این روزها بازار ساخت و ساز در منطقه 22 و محله ی چیتگر بسیار رونق پیدا کرده است و برج های مسکونی، اداری تجاری و ... بسیاری در این منطقه ساخته شده است و این موضوع به دلیل موقعیت مکانی خوب این منطقه می باشد.
موضوعات این مطلب

یکی از برج هایی که در منطقه 22 ساخته شده است برج های پارلمان می باشند. همان طور که می دانید این روزها بازار ساخت و ساز در منطقه 22 و محله ی چیتگر بسیار رونق پیدا کرده است و برج های مسکونی، اداری تجاری و … بسیاری در این منطقه ساخته شده است و این موضوع به دلیل موقعیت مکانی خوب این منطقه می باشد.

برج های پارلمان در ضلع شمال غربی دریاچه چیتگر قرار گرفته اند. برج های پارلمان مسکونی می باشند. این برج ها در بهترین موقعیت مکانی، یعنی در مجاورت بزرگترین بازار ایران که ایران مال نام دارد قرار گرفته اند که این موضوع باعث بهتر دیده شدن برج های پارلمان شده است. اگر به دنبال سرمایه گذاری در چیتگر می باشید بهتر است نوشته ی بهترین منطقه چیتگر برای زندگی را مطالعه کنید.

برج های پارلمان یکی از لوکس ترین برج های ساخته شده در منطقه 22 می باشد که کاملا شخصی ساز هستند که برای ساخت آن از بهترین متریال و مصالح نوین استفاده شده است. به جرات می توان گفت 80 درصد متریالی که برای ساخت این برج ها استفاده شده است از کشورهای اروپایی وارد شده اند که همین موضوع باعث شده تا برج های پالمان دارای استاندارهای بین المللی ایمنی و ساخت شده اند.

اگر علاقه به خرید آپارتمان در برج های چیتگر را دارید می توانید به مجله ملکاژان رفته و مقاله های مرتبط را مطالعه و سپس بهترین تصمیم را بگیرید. برج ترتیوم نیز یکی از برج های مسکونی در چیتگر می باشد که دارای موقعیت مکانی بی نظیری می باشد.

برج های پارلمان

 

برج پارلمان مساحتی حدود 14000 متر مربع دارد که دارای سه بلوک مجزا می باشد که حدود 10000 متر مربع فضای سبز اختصاصی به آن تعلق گرفته است. برج های پارلمان دارای 3 بلوک می باشد که هر بلوک آن را دو برج دو قلو 15 و 16 طبقه شرقی و غربی تشکیل می دهد که در هر طبقه ی آن 4 واحد مسکونی ساخته شده است که هر کدام از آن ها دارای متراژی مختلف می باشند.

متراژ واحد ها در این برج ها متفاوت می باشد که مطابق با متراژ تعداد اتاق های هر واحد از 2 تا 4 اتاق متغییر می باشد. واحدها با متراژهای 131 متری، 133 متری، 138 متری، 140 متری، 270 متری، 540 متری و 1100 متری در این برج ساخته شده اند که با توجه به متراژها تعداد واحد، در هر طبقه تغییر می کند یعنی در طبقه ای که واحدی با متراژ 100 متر مربع ساخته شده است تک واحدی می باشد.

ویژگی های برج های پارلمان در چیتگر

همان طور که گفته شد برج های پارلمان دارای واحدها با متراژ مختلفی می باشند به این صورت که از طبقه اول تا طبقه 12 آن به صورت 4 واحدی با متراژهای 131،133،138و 140 متری ساخته شده اند که دارای دو اتاق خواب می باشند و از طبقه ی 12 تا 15 در این برج ها واحد های 270 متری ساخته شده اند که در هر طبقه تنها دو واحد موجود می باشد که هر کدام دارای 4 اتاق خواب مستر هستند.

همان طور که پیش تر اشاره کرده ایم برج های پارلمان با بهترین متریال اروپایی ساخته شده اند به همین دلیل ضد زلزله می باشند. طراخی این برج ها بسیار لوکس و منحصر به فرد می باشد و معماری داخلی این برج ها به صورت سقفی بلند بوده و در طبقه ی 15 آن از معماری انعکاس صدای اصفهان در مسجد امام نقش جهان است.

ویژگی های برج های پارلمان در چیتگر

در طبقه 16 آن شاهد یک واحد 540 متری هستید که پنت هاوس این برج محسوب می شود در این واخد یک حیاط 540 متری نیز وجود دارد که در این واحد امکانات کاملی از جمله: استخر رو باز،روف گاردن، حمام آفتاب، هلی پد، باربیکیو، سونای خشک و بخار، اتاق سریداری و فضای سبز با درختان کوتاه آمازونی و دیوارهای شیشه ای قرار دارد.

 مشخصات ساخت برج های پارلمان

  • اسکلت سازه این برج ها فلزی می باشد و در آن تمام جوش هایی که برای اسکلت برج های پارلمان کار شده ابتدا تست ut و pt انجام شده و هر جوش به اصطلاح حبابدار بریده شده و مجددا  توسط دستگاه جوش انجام شده است.
  • لوله های آب رسانی در برج های پارلمان سوپر پایپ 5 لایه می باشد با عایق حرارتی درجه یک پوشیده شده است.آب شهری یک بار در موتورخانه تصفیه و رسوب گیری می شود و فشار آب طبقه اول با طبقه 16 هیچ فرقی با هم ندارند و افت فشار در این برج ها معنایی ندارد.
  • برق پشتیبانی در برج های پارلمان توسط دیزل ژنراتورهایی با موتورجت های انژکتوری ساخت کشور سوئد تامین می گردد که جهت تأمین برق کل مشاعات استفاده می گردد و بدین ترتیب آسانسور، راهرو و کریدورها دارای برق اضطراری می باشند.
  • سیستم فاضلاب از نوع ستپیک بوده که نوعی تصفیه خانه فاضلاب تک واحدی است که تصفیه مکانیکی (ته نشینی) و تصفیه بیولوژیکی با کمک باکتری های بی هوازی همزمان در آن انجام میگیرد.
  • در برج های پارلمان آسانسورهای نفربر با ظرفیت بالا و آسانسورهای باربر طراحی شده است که سهولت را برای ساکنین به ارمغان می آورد.
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی در این برج ها به صورت چیلر و فن کویل تعبیه شده است در برج های پارلمان برند LG کره و HTW اسپانیا بوده و هر فن کویل قابلیت گرمایش و سرمایش به همراه فیلتر هوای قابل تعویض یا قابل شستشو رادارا می باشند.

 مشخصات ساخت برج های پارلمان

امکانات برج های پارلمان

  • سیستم های ضد سرقت : برج های پارلمان دارای درب های ضد سرقت می باشند و سازندگان ایمنی و امنیت بالا را برای ساکنین در نظر گرفته اند.تمام قفل‌های آنها هم مولتی یا مرکزی هستند.
  • آسانسور: در هر کدام از برج های پارلمان لاین های آسانسور نفربر و حمل بار وجود دارد که آسانسور حمل بار استاندارد بین المللی می باشد و نفربر نیز ظرفیت خمل بار تا 500 کیلو گرم را دارد.
  • لابی بسیار بزرگ و شیک
  • سالن اجتماعات با ظرفیت 250 نفر
  • سیستم اطفای حریق
  • شوتینگ
  • دوربین های مدار بسته برای امنیت و ایمنی بالا
  • سیستم تهویه هوا
  • نمای ساختمان فوق العاده زیبا با نورپردازی بسیار شیک

امکانات برج های پارلمان

مطالب دیگر مجله ملکاژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *