ملکاژان
بهترین منطقه چیتگر

بهترین منطقه چیتگر برای زندگی کدام است؟

این روزها که در بیشتر روزها شاهد آلودگی شدید هوا در تهران می باشیم افراد زیادی هستند که به دنبال محله های خوش آب و هوا می گردند اگر شما هم طالب زندگی در این منطقه ها هستید در این پست می خواهیم بهترین منطقه چیتگر را به شما معرفی کنیم تا در هوایی سالم به زندگی خود ادامه دهید.
موضوعات این مطلب

این روزها که در بیشتر روزها شاهد آلودگی شدید هوا در تهران می باشیم افراد زیادی هستند که به دنبال محله های خوش آب و هوا می گردند اگر شما هم طالب زندگی در این منطقه ها هستید در این پست می خواهیم بهترین منطقه چیتگر را به شما معرفی کنیم تا در هوایی سالم به زندگی خود ادامه دهید.

در تهران خرید آپارتمان به حد غیر باوری گران شده است به همین دلیل افراد به دنبال خرید و اجاره آپارتمان در اطراف تهران می باشند یکی از این مناطق پردیس می باشد و شهر پردیس در نزدیکی شرق تهران واقع شده است که بسیاری از مردم برای خرید آپارتمان در پردیس درباره آن تحقیقات زیادی می کنند به همین دلیل به شما نیز پیشنهاد می کنیم به مجله ملکاژان مراجعه کنید تا هر آنچه که برای خریدی بهتر به شما کمک می کند را مطالعه کنید و اطلاعات خود را بالا بببرید تا با سرمایه ای کم بهترین خرید را داشته باشید.

چیتگر یکی از محله های نام آشنا که مطمئنا بارها نام آن را شنیده اید. چیتگر محله ای برای سرمایه گذاری و خرید آپارتمان است که می تواند بهترین و هوشمندانه ترین تصمیم شما باشد. محله ی چیتگر در منطقه 22 شهر تهران قرار گرفته است که به دلیل وجود دریاچه چیتگر و جنگل چیتگر همچنین مراکز درمانی چیتگر و مجتمع های بزرگ اداری تجاری و … مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این محله شهرک های مختلف و زیبایی وجود دارد  که در آن ها برج ها و ساختمان های شیک و نوساز بسیاری وجود دارد.

بهترین منطقه چیتگر برای زندگی

 

محله ی چیتگر در شمال غربی تهران واقع شده است که در سال های اخیر ساخت و سازهای بسیاری در این محله صورت گرفته است و مورد توجه افرادی که قصد خرید آپارتمان و سرمایه گذاری دارند قرار گرفته است. محله چیتگر امکانات کاملی دارد و یکی از مواردی که باعث محبوبیت آن شده است وجود دریاچه چیتگر می باشد زیرا این دریاچه یکی از بزرگترین دریاچه های مصنوعی خاورمیانه می باشد که دلیلی برای تفریح و سرگرمی افراد شده است و روزانه افراد زیادی برای خوش گذرانی به این منطقه رفت و آمد دارند.

وجود جنگل چیتگر و دریاچه آن باعث شده است که در تمام ماه های سال این منطثه دارای آب و هوای دلچسب و مطبوعی باشد و یکی از مناطق گردشگری در تهران محسوب می شود که افراد بسیاری از شهرهای دیگر برای دیدن این منطقه به تهران سفر می کنند. برج ها و ساختمان های مدرنی در این سال ها به دست مهندسین کاربلد ساخته شده است مانند: پروژه ستین در چیتگر، مجتمع رزمال ، بام لند، ایران مال که دارای مجتمع ها و مراکز تجاری و ادراری بسیاری است و …

همین موارد باعث شده تا افراد بسیاری تمایل به خرید آپارتمان در چیتگر و یا سرمایه گذاری در چیتگر را داشته باشند. اگر شما هم تمایل به سرمایه گذاری و خرید آپارتمان ارزان قیمت در این منطقه را دارید می توانید از مشاوران و متخصصان ملکاژان کمک بخواهید تا شما را در این مسیر همراهی کنند و هر آنچه نیاز است بدانید را به شما خواهند گفت تا در انتخاب خود به درستی عمل کنید و خرید هوشمندانه ای را تجربه کنید.

تاریخچه منطقه چیتگر  و انتخاب بهترین منطقه چیتگر

زمین چیتگر تا قبل از پیروزی انقلاب متعلق به خانواده فرمانفرئیان و فیروزگر بود که پس از پیروزی انقلاب این زمین ها به سازمان های اراضی شهری واگذار شدند که در سال های بعد، زمانی که در این محله جمعیت بسیاری ساکن شدند، مشکلات ترافیکی بسیار جدی به وجود آمد که دولت برای رقفع این مشکل این منطقه را وارد تهران کرد که در نهایت نام آن را محله چیتگر گذاشتند.

منطقه ی چیتگر در تهران از جنوب به بزرگراه تهران – کرج، از شمال به بزرگراه شهید همدانی، از غرب به بزرگراه پیکان شهر و آزادشهر و از شرق به بزرگراه آزادگان محدود می شود به همین دلیل دسترسی به این منطقه بسیار آسان می باشد و این موضوع باعث شده تا مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

تاریخچه منطقه چیتگر

افراد برای خرید آپارتمان معیارهای مختلفی دارند که یکی از مهمترین ها شناخت محله و منطقه ای است که تمایل دارید در آن سرمایه گذاری کنید و خانه خود را در آن جا خریداری کنید به همین دلیل بهتر است درباره هر محله به خوبی تحقیق کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. حال اگر تصمیم دارید بهترین منطقه چیتگر را برای زندگی بشناسید و آنجا را برای خرید خانه انتخاب کنید در ادامه با ما باشید:

  • بلوار کوهک: یکی از بهترین منطقه چیتگر می باشد. دستزسی عالی به مترو چیتگر و پارک آن دارد که یکی از اولویت های خرید در این محله می باشد چرا که افراد بسیاری به دلیل دسترسی این محله را برای زندگی انتخاب می کنند و دلیل آن این می باشد تا راخت تر به محل کار خود رفت و آمد داشته باشند و آب و هوای بلوار کوهک به دلیل وجود جنگل چیتگر یکی از بهترین ها می باشد.
  • شرق آزادگان: وجود فضای آرام و خلوتی محیط، از مولفه های اصلی این محله است. هر فردی برای زندگی و انتخاب محله به آرامش و آسایش نیاز دارد و یکی از مهمترین المان ها برای انتخاب محله زندگی می باشد و می توان این محیط را بهترین منطقه چیتگر از لحاظ رامش انتخاب کرد.
  • اتوبان خرازی: ساخت و ساز در این محله به شدت رو به رشد می باشد این محله و وجود برج های تازه و مدرن، این منطقه را برای خریداران موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری کرده است.
  • غرب دریاچه: وجود ساختمان های زیبا، نوساز و متعدد مسکونی و تشکیل و ساخت شهرک های مدرن و برج ها با امکانات بالا، باعث شده تا این منطقه را جزو بهترین منطقه چیتگر برای زندگی و انتخاب ساکنین کرده باشد.
  • خرگوش دره: این محله در شرق آزادگان قرار  دارد و از لحاظ مکانی فاصله زیادی دارد. آرام بودن این محله می تواند انتخاب افرادی باشد که به دنبال مکانی آرام برای زندکی می باشند.

شهرک های منطقه چیتگر

شهرک های مناسب سکونت چیتگر

همان طور که پیش تر اشاره کردیم منطقه چیتگر دارای شهرک های مختلفی می باشد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند که بر اساس معیارهای خود می توانید به دنبال خرید آن ها بروید. نام این شهرک ها را بدانید:

  • شهرک یاس
  • شهرک چشمه
  • شهرک گلستان
  • شهرک صدرا
  • شهرک شهید باقری
  • دهکده المپیک
  • برج های سپهر
  • برج های تامین اجتماعی
  • برج دوقلوی خاتم
  • برج برلیان
  • برج لبخند
  • برج تریتیوم
  • برج های پارلمان
  • برج های ایزدیار
  • برج های مروارید شهر
  • برج نارنجستان
  • برج کادوس
  • برج ونوس

شهرک های مناسب سکونت چیتگر

مطالب دیگر مجله ملکاژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *