ملکاژان
فاز 2 پردیس

معرفی فاز 2 پردیس و امکانات آن

موضوعات این مطلب

همان طور که می دانید شهر پردیس از 11 فاز تشکیل شده است که در اینجا به معرفی فاز 2 پردیس می پردازیم. اگر قصد خرید آپارتمان در پردیس را دارید و می خواهید در آنجا سکونت داشته باشید بهترین فازی که دارای امکانات کامل می باشد فاز های 1، 2 و 3 می باشند و دیگر فازهای شهر پردیس همچنان در حال ساخت و ساز هستند اما بهترین گزینه برای سرمایه گذاری ملک می باشند زیرا همچنان در حال رشد هستند و انتخابی درست برای خرید آپارتمان ارزان قیمت در پردیس می باشند.

فاز 2 پردیس یکی از قدیمی ترین فازها می باشد که دارای امکانات کاملی است و به عنوان مرکز پردیس آن را می شناسند زیرا از نظر جغرافیایی فاز 2 پردیس در مرکز شهر پردیس قرار گرفته است. یکی از مهمترین میدان های پردیس میدان امام می باشد که در مرکز فاز 2 پردیس واقع شده است.

در این فاز می توانید خانه های لوکس و شیکی را خریداری کنید در واقع می توان گفت فاز 2 پردیس یکی از گران قیمت ترین فازها می باشد که خانه های ویلایی بسیاری در آن ساخته شده است. طبق نقشه ای که از شهر پردیس وجود دارد فاز 2 پردیس از شرق به فاز 5 و از غرب به فاز 1 دسترسی راحتی دارد.

اگر قصد خرید آپارتمان قسطی و یا خرید امیتاز آپارتمان در پردیس را دارید بهترین فاز برای سرمایه گذاری فاز 8 پردیس می باشد که برای کسب اطلاعات می توانید از مشاوران ملکاژان کمک بگیرید.

فاز 2 شهر پردیس

موقعیت جغرافیایی فاز 2 پردیس

فاز 2 پردیس یکی از قدیمی ترین فازهای پردیس محسوب می شود که می توانید با طی کردن 28 کیلومتر به شرق تهران یعنی تهران پارس برسید. این فاز از سمت شما با رشته کوه های البرز و از جنوب با فازهای 6 و 7 شهر پردیس ارتباط دارد. مسیر ورودی این فاز به میدان امام که میدان اصلی شهر پردیس است منتهی می شود.

همین دلایل باعث شده تا فاز 2 پردیس، مرکز شهر پردیس محسوب شود. دسترسی و حمل و نقل در این فاز به راحتی امکان پذیر است و تعداد بسیاری از تاکسی ها و اتوبوس های حمل و نقل و مسافربری در میدان اصلی فاز 2 پردیس قرار گرفته اند. فاز دو پردیس واقع در ضلع شمالی اتوبان تهران – پردیس و جاده جاجرود می‌باشد.

اگر به دنبال محله ای لوکس یا خانه های شیک هستید می توانید به سراغ فاز 2 پردیس بروید در این فاز خانه های ویلایی و گران قیمتی را خواهید دید. این فاز دارای امکانات بسیار کاملی می باشد و می توانید در آن مراکز خرید، اداری و تجاری بیشماری را پیدا کنید به همین دلیل افراد زیادی در این فاز ساکن هستند و فاز 2 پردیس برای آن ها الویت و محبوبیت بالایی دارد.

موقعیت جغرافیایی فاز 2 پردیس

معرفی محله های فاز 2 پردیس

به طور کلی فاز 2 پردیس از 4 محله تشکیل شده است و اگر قصد دارید خانه ای ویلایی خریداری کنید می توانید به محله دو این فاز مراجعه کنید که شامل خانه های لوکس، متراژ بالا و شیک می باشد.

  • محله 1 فاز 2 پردیس:

جنوب‌ شرقی میدان امام پردیس، ضلع جنوبی بلوار ملاصدرا و بخش شرقی بلوار خلیج‌ فارس جنوبی به محله‌ ی یک فاز دو شهر جدید پردیس تعلق دارد.

  • محله 2 فاز 2 پردیس:

محله دوم از نظر موقعیتی در سمت جنوب‌ غربی میدان امام شهر پردیس ، ضلع جنوبی بلوار صیاد شیرازی و همچنین قسمت غربی بلوار خلیج‌ فارس جنوبی واقع شده‌ است.

  • محله 3 فاز 2 پردیس:

شمال‌ شرقی میدان امام این فاز، ضلع شمالی بلوار ملاصدرا و بخش شرقی بلوار خلیج‌ فارس شمالی متعلق به محله ۳ فاز دوم شهر پردیس می‌باشد.

  • محله 4 فاز 2 پردیس:

محله چهارم فاز 2 پردیس در سمت شمال‌ غربی میدان امام، ضلع شمالی مربوط به بلوار صیاد شیرازی و همچنین بخش غربی بلوار خلیج‌ فارس واقع شده‌ است.

محله های فاز 2 پردیس

بافت شهری فاز 2 پردیس

همان طور که گفته شد فاز 2 پردیس یکی از قدیمی ترین فازهای این شهر محسوب می شود که دارای خیابان و کوچه های پهن و باریکی می باشد ساختمان های قدیمی این فاز قیمتی بسیار ارزان و مناسب دارند و مناطق ویلایی و لوکس آن گران قیمت می باشند. در این فاز می توانید برج های نوساز و جدید را برای زندگی انتخاب کنید.

خانه های فاز 2 پردیس ویو بسیار زیبا و دیدنی دارند اکثر آپارتمان های ان به سمت رشته کوه البرز می باشد و زیبایی چشمگیری دارد. بلوار های خلیج‌ فارس، صیاد شیرازی، ملاصدرا، تعاون، ابن‌ سینا، و خیابان‌ های شهید شکاری، نخلستان، نوشین و پاسداران مهم‌ ترین بلوار ها و خیابان‌ های فاز 2 پردیس محسوب می‌ شوند.

خانه ها و ساختمان های ویلایی این فاز بیشتر در مرکز و جنوب فاز دو واقع شده اند و برج های نوساز در بخش های شمالی و در ارتفاعات قرار گرفته اند. یکی از خیابان های شیک که برج های بلند و زیبا در آن واقع شده است خیابان نوشین می باشد که افراد زیادی طرفدار این خیابان هستند و به طور کل خیابان محبوبی به شمار می آید.

ساختار این فاز به گونه ای است که هر کسی با هر سلیقه ای می تواند در آن ساکن شود ریزا هم می توان خانه های شخصی ساز را در آن یافت و هم تعاونی ها همچنین مجتمع های بالای 10 طبقه در این فاز به چشم می خورد که دارای امکانات بسیار کاملی می باشند. ویلاهایی که در این فاز قرار گرفته بسیار بزرگ و به شکل های دوبلکس، تریپلکس و یا تک طبقه می باشند.

خانه های ویلایی فاز 2 پردیس

فاز دوم پردیس دارای چه امکاناتی است؟

از آنجایی که فاز 2 پردیس هم جایگاه مهی دارد و هم قدیمی ترین فاز این شهر می باشد دارای امکانات بسیار کاملی برای زندگی می باشد. فاز 2 پردیس یکی از مهمترین راه ارتباطی شهر پردیس می باشد به همنی دلیل امکانات رفاهی و خدماتی در این فاز بسیار به چشم می خورد و بزرگترین و کامل ترین مراکز اداری، تجاری، درمانی و… در این فاز وجود دارد.

امکانات فاز 2 پردیس

اکثر ادارات دولتی مانند: اداره آب و فاضلاب، اداره پست، میراث فرهنگی، شهرداری شهر پردیس، دفاتر ثبت اسناد و … در این فاز واقع شده اند. انواع ساختمان پزشکان، داروخانه ها، رستوران های شیک، پارک ها و مراکز تفریحی در فاز 2 پردیس وجود دارند. بانک های ملی، صادرات، پارسیان در این فازها قرار گرفته اند که اکثرا وام خرید مسکن را می توانید از این بانک ها دریافت کنید. یکی از زیباترین مراکز تفریحی در این فاز پارک شهریار می باشد که مساحت بسیار بزرگی دارد.

مطالب دیگر مجله ملکاژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *