ملکاژان
شهرهای نزدیک به پردیس

جاذبه‌های دیدنی شهرهای نزدیک به پردیس

موضوعات این مطلب

آیا شهرهای نزدیک به پردیس را می‌شناسید؟ یکی از موارد بسیار مهم برای پیش خرید آپارتمان در پردیس، شناخت راههای دسترسی این شهر به شهرهای دیگر است.

شهر جدید پردیس یکی از شهرستان‌های استان تهران است که با برخورداری از محدود‌ه‌ی جغرافیایی ایده‌آل، گزینه‌ی مناسبی برای سرمایه گذاری شناخته شده است. با بررسی موقعیت جغرافیایی و شرایط دسترسی این شهر، می‌توانید این پیشنهاد شگفت انگیز را جدی تلقی نموده و از اقدامات مناسب برای سکونت، استفاده نمایید.

اگر قصد رفتن به پارک را دارید می توانید برای شناخت تمام پارک های پردیس مقاله ی پارک های پردیس را مطالعه کنید.

معرفی و شناخت شهرهای نزدیک به پردیس:

با رونق ساخت و ساز در شهر جدید پردیس، شهرهای نزدیک به پردیس نیز از شرایط اقتصادی مطلوبی برخوردار شده‌اند. همانطور که می‌دانید، روزانه شاهد افزایش قیمت ملک در تهران هستیم.

این موضوع سکونت در تهران را برای بسیاری از افراد، دشوار نموده است. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال مناطقی در نزدیکی تهران هستند که از امکانات و شرایط مطلوبی برای زندگی برخوردار باشد. انتخاب شهر جدید پردیس به سبب برخورداری از شرایط ایده‌آل و امکانات قابل توجه، بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای مصرف کنندگان، به شمار می‌رود.

این شهر به سبب قرارگیری در موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوب، از اطراف با شهرهای مختلفی همجوار است. همچنین بسیاری از بخش‌های مختلف در این منطقه، جز این منطقه به شمار می‌روند.

افزایش میزان خرید و فروش ملک و همچنین افزایش سکونت در این منطقه، این شهرها در اطراف و همچنین بخش‌های مختلف این منطقه را نیز تحت الشعاع قرار داده است. سالانه بسیاری از افراد با هدف سرمایه گذاری در این منطقه، با شهرهای بی‌نظیری در اطراف پردیس آشنا می‌شوند که قدرت سرمایه گذاری آنها را افزایش خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و فروش مسکن مهر کلیک کنید.

محل قرارگیری شهر پردیس

شهرستان‌های همجوار با پردیس:

سیاست ایجاد شهر جدید پردیس موجب افزایش ساخت و ساز و فروش ملک در پردیس و همچنین محبوبیت شهرهای همجوار آن نیز شده است. این شهر نوپا و تازه شکل گرفته، یکی از شهرهای پیشرو و موفق در امر توسعه‌ی شهرنشینی به شمار می‌رود.

همانطور که می‌دانید این شهر دارای سه بخش اصلی است که با در بر گرفتن آنها، محبوبیت دو چندانی را از آن خود نموده است. اگر بخواهیم به شهرستان‌های همجوار این منطقه اشاره کنیم، می‌توان به:

  • شهرستان دماوند: (این شهرستان در شرق پردیس واقع شده و فاصله‌ای برابر با 68 کیلومتر را با این شهر در بر دارد. شهرستان دماوند یکی از شهرستان‌های زیبا است که سالانه پذیرای بسیاری از گردشگران در فصل‌های مختلف می‌باشد. این منطقه‌ی گردشگری، محبوبیت شهر پردیس را برای سکونت، دو چندان نموده است.)
  • شهرستان بومهن: (از دیگر شهرستان‌های همجوار با پردیس، می‌توان به شهرستان بومهن اشاره کرد. شهر پردیس در محدوده‌ی جغرافیایی سرخه حصار تا انتهای بخش بومهن واقع شده است. بومهن نیز از جاهای گردشگری و تفریحی در استان تهران است که پذیرای بسیاری از گردشگران در فصل‌های مختلف، می‌باشد. فاصله‌ی این شهرستان تا پردیس برابر با 7 کیلومتر است.)
  • شهرستان جاجرود: (یکی از مواردی که بسیاری از افراد را برای خرید قسطی آپارتمان در پردیس ترغیب می‌کند، قرارگیری شهرستان جاجرود در فاصله‌ی 12 کیلومتری پردیس است. بنابراین ساکنین پردیس به راحتی از مزایای این شهرستان برخوردار می‌شوند.)

شهرها و روستاهای نزدیک به پردیس

 

شهرهای نزدیک به پردیس کدامند؟

اگر بخواهیم شهرهای نزدیک به پردیس را بشناسیم، باید این شهر را از جهات گوناگون بررسی نماییم. در این صورت می‌توان به راحتی از دسترسی‌های این شهر به دهستان‌ها، شهرستان‌ها و روستاها مطلع شد.

این شهر از زیر مجموعه‌های بسیار زیادی برخوردار است که می‌توانند تاثیرات مثبتی بر روی امکانات این منطقه داشته باشند. هر کدام از این روستاها به سبب برخورداری از آب و هوای بسیار مطلوب، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای دور شدن از آب و هوای آلوده‌ی تهران، به شمار می‌روند.

همچنین عدم وجود ترافیک در این مناطق، آرامش بی‌نظیری را برای شما به همراه خواهد داشت. این شهر در کوهپایه‌های جنوبی از رشته کوه‌های البرز واقع شده است. آب و هوای بسیار مطلوب این شهر، محبوبیت آن را نزد افراد مختلف، دو چندان نموده است. این شهر:

  • از سمت شمال به شهرستان شمیرانات
  • از سمت غرب به استان تهران
  • از سمت جنوب به شهرستان پاکدشت
  • از سمت شرق به دماوند

راه پیدا می‌کند. لازم به ذکر است که برای دسترسی به هر کدام از این شهرها، نیازمند طی کردن مسیر بسیار کوتاهی خواهید بود. بنابراین برای بازدید از جاهای بکر و دیدنی دماوند و شمیرانات و یا رسیدن به پاکدشت، نیازی به سپری کردن زمان بسیار طولانی، نخواهد بود. بلکه شما در کوتاه‌ترین زمان، می‌توانید به مقصد مورد نظر خود برسید.

شهر پردیس برای سکونت

روستاهای اطراف پردیس را بشناسید:

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، در کنار شهرهای نزدیک به پردیس می‌توان شاهد بسیاری از روستاهای جذاب و دیدنی نیز بود. هر کدام از این روستاها به جهت برخورداری از آب و هوای دلنشین و تمیز، گزینه‌ی مناسبی برای تفریح به شمار می‌روند. البته افرادی که اقدام به خرید آپارتمان در پردیس نموده‌اند، از آب و هوای پاک بی نصیب نیستند.

در روستاهای اطراف پردیس می‌توان شاهد بسیاری از مکان‌های بکر و خیره کننده بود. با سکونت در این منطقه می‌توانید شاهد بسیاری از جاذبه‌های گردشگری فوق العاده در روستاهای جذاب این منطقه باشید. از جمله روستاهای واقع شده در این شهر عبارتند از:

  • باغ کمش
  • کرشت
  • آبسرد
  • طاهر آباد
  • خسرو آباد
  • سعید آباد
  • کمرد
  • گل خندان
  • سیاه سنگ
  • سربندان

و بسیاری از موارد دیگر. این روستاها و بسیاری از روستاهای دیگر در بر دارنده‌ی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری فوق العاده برای ساکنین پردیس، هستند. اغلب افرادی که در پردیس سکونت دارند به راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانند از این جاهای دیدنی بازدید نموده و ساعات فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند. لذا به دور از دغدغه‌های ترافیک، آلودگی هوا و … لحظات فراموش نشدنی را سپری می‌کنند.

جاذبه‌های گردشگری در اطراف پردیس

جاهای دیدنی و گردشگری در شهرهای نزدیک پردیس:

از جاذبه‌های گردشگری در روستاها و شهرهای نزدیک پردیس، می‌توان به بسیاری از جاهای بکر و دست نیافتنی اشاره نمود. اغلب این جاهای گردشگری و دیدنی، در فاصله‌ی بسیار کوتاه (یک الی دو ساعت) از شهر پردیس واقع شده‌اند.

عدم وجود ترافیک در این منطقه نیز سهولت در دسترسی به این مناطق جذاب و دیدنی را برای شما به همراه خواهند داشت. از جاهای دیدنی در این منطقه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آبشار کمرد
  • دریاچه سد لار
  • پیست اسکی آبعلی
  • منطقه جوزک

لازم به ذکر است که از این شهر می‌توانید به بسیاری از بزرگراه‌ها و جاده‌های مهم نیز دسترسی داشته باشید. مسیرهایی مانند: جاده هراز، آزادراه فیروزکوه و … از جمله راههای دسترسی به مناطق دیگر، به شمار می‌روند.

مطالب دیگر مجله ملکاژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *