ملکاژان
مجتمع آرتمیس چیتگر

معرفی مجتمع آرتمیس دریاچه چیتگر

یکی از بزرگترین مجتمع های اداری و تجاری که در شمال دریاچه چیتگر قرار گرفته است مجتمع آرتمیس می باشد که دیدی بسیار عالی به دریاچه چیتگر و پارک چیتگر دارد و همین موضوع باعث شده تا گزینه ای بزرگ برای سرمایه گذاری در چیتگر باشد و متقاضیان بسیاری را جذب خود کرده است.
موضوعات این مطلب

یکی از بزرگترین مجتمع های اداری و تجاری که در شمال دریاچه چیتگر قرار گرفته است مجتمع آرتمیس می باشد که دیدی بسیار عالی به دریاچه چیتگر و پارک چیتگر دارد و همین موضوع باعث شده تا گزینه ای بزرگ برای سرمایه گذاری در چیتگر باشد و متقاضیان بسیاری را جذب خود کرده است.

مجتمع آرتمیس وسعت بسیاری دارد و زمین آن حدود 30 هزار و 388 متر می باشد که زیربنای آن 365 هزار متر مربع می باشد. معماری این مجتمع بسیار زیبا و خیره کننده است و از لحاظ ظاهری شبیه به یک کشتی بسیار بزرگ است که در سواحل دریاچه قرار گرفته است. این یک معماری و ظاهر خارق العاده می باشد.

یکی از برج های اطراف چیتگر، این برج می باشد که گزینه ای بسیار مطلوب برای خرید واحد ها و یا اجاره آن ها می باشد مجتمع آرتمیس دارای امکانات بسیاری است که رفاه کاملی را برای سرمایه گذاران و خریداران فراهم کرده است به همین منظور می تواند بهترین گزینه باشد.

برج های بسیار مختلفی در منطقه 22 ساخته و بهره برداری شده اند مانند: برج های پارلمان، برج تریتیوم، مجتمع رزمال و… همچنین یکی از بزرگترین بازارهای خاورمیانه یعنی ایران مال در نزدیکی چیتگر واقع شده است. به همین دلیل یکی از منطقه های مهم تهران برای خرید آپارتمان، منطقه 22 و چیتگر شناخته شده است.

امکانات مجتمع آرتمیس دریاچه چیتگر

امکانات مجتمع آرتمیس دریاچه چیتگر

این پروژه شامل 6 برج می باشد و 7 طبقه آن ها منفی و برای پارکنیگ تعبیه شده است که می توان در آن ها 5000 خودرو را جای داد. طبقات این برج ها با یکدیگر مختلف بوده که کوتاه ترین آن ها دارای 25 طبقه و بلندترین آن شامل 32 طبقه می باشد که این طبقات با محاسبه پارکینگ ها اعلام شده است.

مجتمع آرتمیس دارای بلوک های مختلفی است که در اینجا به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • بررسی بلوک T1: 

همان طور که گفته شد مجتمع آرتمیس دارای 6 برج بزرگ می باشد که بلوک T1 آن به واحدهای تجاری اختصاص داده شده است که دارای 73 واحد می باشد و حدود 5076 متر مربع مساحت آن است. در این بلوک حدود 19 واحد که مساحتی بالغ بر 5811 متر مربع دارند را رستوران ها و کافی شاپ ها تشکیل داده اند.

در این بلوک 591 پارکینگ تعبیه شده است تا امنیت ماشین های مسافران تامین گردد. در این بلوک 66 واحد، برای کاربری اداری در نظر گرفته شده است.

  • بررسی بلوک T2:

این بلوک شامل 2 برج می باشد که دارای 1078 پارکینگ برای خودروها می باشد. مساحت بلوک T2 معادل با 1157429 متر مربع می باشد که در آن واحدهای تجاری بسیاری قرار گرفته است به طور دقیق حدود 180 واحد در این بلوک واقع شده است.

  • بلوک T3:

در این بلوک 812 پارکینگ قرار گرفته است و یکی از برج های مجتمع آرتمیس محسوب می شود که در آن 111 واحد تجاری واقع شده است و 140 واخد دیگر آن اداری می باشد. این برج دارای فضای فرهنگی نیز می باشد که حدود 788 متر مربع آن را فراگرفته است.

  • بلوک T4:

در بلوک T4 مساحتی معادل ۱۶۹۴ متر مربع برای فضای فرهنگی تعبیه شده است و ۴۳۷ واحد پارکینگ در آن وجود دارد. در این برج 93 واجد تجاری ساخته شده است که ۴۹۴۷۴۸ متر مربع مساحت دارند. واحد های اداری  که در مجموع ۱۰۲۲ واحد می شوند نیز ۷۵۴۷۸ متر مربع از این برج را در بر گرفته اند.

  • بررسی بلوک T5:

بلوک T5 دارای ۶۷۵ واحد پارکینگ می باشد که آخرین بلوک در مجتمع آرتمیس به شمار می آید. در این بلوک ۱۳۰ واحد تجاری برای آن اجرا شده است که مساحت آن ها در مجموع ۸۱۴۸۹ متر مربع می شود. همچنین در بلوک 10 واحد برای رستوران ها و کافی شاپ ها به مساحت 2262 متر مربع تعلق گرفته است.

همچنین این بلوک دارای استخر، سونا و ماساژ می باشد که 736 متر مربع مساحت آن ها می باشد و ۵۷ واحد اداری نیز در این برج وجود دارد که در ۱۲۲۹۲ متر مربع ساخته شده اند.

موقعیت پروژه مجتمع تجاری اداری آرتمیس چیتگر

موقعیت پروژه مجتمع تجاری اداری آرتمیس چیتگر

مجتمع تجاری اداری آرتمیس چیتگر در شهر تهران واقع شده است. این پروژه شامل فضاهای تجاری، اداری و پارکینگ می‌باشد. این مجتمع، در منطقه چیتگر واقع شده و دسترسی آسانی به خیابان‌های اصلی شهر دارد. همچنین این پروژه با توجه به طراحی مدرن و کاربرپسند، محلی مناسب برای ایجاد فضای کاری و تجاری حرفه‌ای و مدرن است.

مجتمع تجاری اداری آرتمیس چیتگر از تعدادی خیابان مهم در شهر تهران به راحتی قابل دسترسی است. برخی از این خیابان‌ها عبارتند از:

  • خیابان اشرفی اصفهانی
  • خیابان همت
  • بزرگراه چمران
  • بزرگراه شهید حقانی
  • خیابان شهید بهشتی
  • خیابان ولیعصر

همچنین این پروژه با نزدیکی به ایستگاه متروی چیتگر و استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی شهری، دسترسی آسانی به سایر نقاط شهر تهران را فراهم می‌کند.

ویژگی‌های فنی و معماری مجتمع تجاری اداری آرتمیس

ویژگی‌های فنی و معماری مجتمع تجاری اداری آرتمیس

مجتمع تجاری اداری آرتمیس یکی از پروژه‌های مدرن و متنوع در شهر تهران است که از ویژگی‌های فنی و معماری زیر برخوردار می‌باشد:

  • مجهز به سیستم‌های ایمنی و امنیتی مانند دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق و سیستم اعلام سرقت.
  • دارای سیستم تهویه مطبوع مدرن و پیشرفته با کنترل هوشمند و هوشمند سازی مصرف انرژی.
  • دسترسی آسان به شبکه ارتباطی با سرعت بالا با توجه به داشتن شبکه اینترنت وایرلس و ارتباط با شبکه تلفن همراه.
  • فضای باز و سبز زیبا با باغچه‌های داخلی و فضای استراحت مناسب برای کارکنان و بازدیدکنندگان.
  • دارای پارکینگ با ظرفیت بالا و سیستم پارکینگ هوشمند با قابلیت تشخیص شماره پلاک خودروها.
  • سازه‌ی بتنی با استفاده از مواد با کیفیت بالا که باعث می‌شود به عنوان یک ساختمان مقاوم در برابر زلزله شناخته شود.
  • دسترسی آسان به ایستگاه متروی چیتگر و داشتن دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی شهری که به سرعت به سایر نقاط شهر تهران دسترسی فراهم می‌کند.
  • طراحی مدرن و کاربرپسند با فضاهای اداری، تجاری و پارکینگ مناسب برای افرادی که به دنبال فضای کاری و تجاری حرفه‌ای و مدرن هستند.
مطالب دیگر مجله ملکاژان

یک پاسخ

  1. خیلی دوست داشتم تو مجتمع آرتمیس یه واحد بخرم اما واقعا خیلی گرون بود و البته حلالشون چون بی نظیره این مجتمع ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *