ملکاژان
برج تریتیوم چیتگر

معرفی برج تریتیوم چیتگر و امکانات آن

یکی از پرژه هایی که در محله چیتگر در حال ساخت می باشد برج تریتیوم است. همان طور که می دانید در محله چیتگر خانه ها، برج ها و آپارتمان های فوق العاده لوکسی ساخته و یا در حال ساخت می باشد. مانند: پروژه ستین، مجتمع رزمال و... قیمت آپارتمان های چیتگر بسته به منطقه آن متفاوت می باشد.
موضوعات این مطلب

یکی از پرژه هایی که در محله چیتگر در حال ساخت می باشد برج تریتیوم است. همان طور که می دانید در محله چیتگر خانه ها، برج ها و آپارتمان های فوق العاده لوکسی ساخته و یا در حال ساخت می باشد. مانند: پروژه ستین، مجتمع رزمال و… قیمت آپارتمان های چیتگر بسته به منطقه آن متفاوت می باشد.

برج ترتیوم یکی از برج های مسکونی چیتگر  می باشد. تا به امروز برج های مسکونی زیادی در این محله ساخته شده است که زیبایی و استفاده از مصالح نوین و متریال عالی آن ها باعث جلب توجه افراد زیادی شده است. اگر شما هم تمایل به خرید آپارتمان در چیتگر را دارید می توانید برای کسب اطلاعات دقیق با مشاوران و متخصصان ملکاژان در رابطه با خریدی هوشمندانه مشورت کرده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

برج تریتیوم

برج تریتیوم واقع شده در ضلع غربی دریاچه چیتگر می باشد و مساحتی حدود 42400 متر مربع دارد. این برج یکی از برج های شخصی ساز در این منطقه است که مکان آن و امکاناتی در آن ساخته می شود توجه اکثر سرمایه گذاران در چیتگر را به خود جلب کرده است . برج تریتیوم 26 طبقه در قالب دو برج می باشد که 21 طبقه آن مسکونی و 4 طبقه آن پارکینگ و 1 طبقه نیز لابی زیبا و شیک این برج است.

موقعیت مکانی برج تریتیوم باعث شده تا توجه افراد زیادی به آن جلب شود زیرا در قسمت جنوبی ایران مال بزرگترین بازار ایران واقع شده است . این برج در نزدیکی دریاچه چیتگر نیز می باشد و افراد زیادی برای دیدن و گردش از بزرگترین دریاچه مصنوعی خاورمیانه سالانه به این جاذبه گردشگری مراجعه می کنند اما نگران این موضوع نباشید که در محله ای شلوغ خانه نوساز خود را خریداری می کنید. زیرا بنای برج تریتیوم از بهترین متریال ساخته شده و هیچگونه سرو صدا و شلوغی نمی تواند آرامش شما را سلب کند.

برج تریتیوم دسترسی عالی و مستقیمی به بزرگراه همت و خرازی دارد به همین دلیل در رفت و آمد هیچگونه نگرانی نخواهید داشت همچنین وجود مترو چیتگر باعث شده تا به راحتی بتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

مشخصات برج تریتیوم چیتگر

  • قبل از هر چیزی باید بدانید که این پروژه تخت نظر شرکت نیکان راه اندازی و مدیریت شده است.
  • آب و هوای فوق العاده دلچسب و منظره ای دلنشین از دریاچه چیتگر و جنگل چیتگر، باعث شده تا محبوبیت بالایی برای خریداران داشته باشد.
  • برج تریتیوم چیتگر دارای دسترسی محلی آسان به بزرگراه‌های همت، خرازی و حکیم هستند.
  • یکی از مهمترین مشخصه این برج داشتن اسکلت بتنی، سقف های وافل، دیوارهای عایق حرارتی و صوتی و… می باشد.
  • در این برج ایمنی های لازم از جمله: تجهیزات آتش نشانی، اعلام و اطفای حریق، سیستم های هوشمند خودکار و … به کار رفته است.

مشخصات برج تریتیوم چیتگر

مزیت اصلی پروژه‌های شخصی ساز نسبت به تعاونی سازها

  • قیمت قطعی ملک برای فروش
  • تعهدهای ذکر شده در قرار داد نسبت به ضرر و زیان های دیرکرد
  • مشخص بودن طبقه، واحد، امکانات و …

ابته قابل ذکر است که خرید آپارتمان از تعاونی ها و خرید امتیاز در چیتگر مزایای بالایی دارد و شما می توانید به خرید آپارتمان ارزان قیمت در این محله ها و پرداخت قسطی هزینه های آن نیز فکر کنید همچنین امتیاز خرید خانه در چیتگر دارای تسهیلات بانکی از جمله دریافت وام مسکن نیز می باشد که این موضوع می تواند برای کمک در هزینه ی پرداختی شما بسیار مهم باشد.

امکانات عالی در پروژه برج تریتیوم

امکانات عالی در پروژه برج تریتیوم

  1. اسکلت بتنی و دیوارهای عایق صوتی
  2. سیستم های گرمایشی و سرمایشی از بهترین و مدرن ترین مدل ها
  3. پارکینگ و انباری
  4. وجود آسانسورهای حمل بار در ظرفیت بالا
  5. وجود چندین آسانسور نفربر
  6. دارای روف گاردن زیبا و مدرن
  7. لابی بسیار شیک و زیبا
  8. سالن اجتماعات و پذیرایی بی نظیر
  9. سالن ورزش، استخر، سونا، جکوزی
  10. وجود سالن های چند منظوره تفریحی
  11. مجهز به سیستم های هوشمند
  12. وجود درب های ضد سرقت چوبی
  13. در هر واحد طراحی سرویس بهداشتی صورت گرفته و هر واحد سه سرویس را دارا می باشد.
  14. همه ی واحدها دارای کلید برق های لمسی می باشند
  15. سقف ها وافل
  16. نمای بی نظیر پالپینگ
  17. دوربین های مداربسته برای امنیت نظارت لابی من
  18.  لابی و لابی من 24 ساعته
  19. وجود تراس در تمامی واحدها
  20. نورپردازی منحصر به فرد

فضای تفریحی و ورزشی پروژه تریتیوم ملکاژان

فضای تفریحی و ورزشی پروژه تریتیوم

مجموع برج‌های مسکونی اطراف دریاچه چیتگر و پروژه برج تریتیوم ۱ که دارای استخر، سونا و جکوزی متعلق به ساکنین در مشاعات برج می‌باشند به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد و این ویژگی تنها در چند برج لوکس اجرا شده است.

این مجموعه در کنار یک باشگاه ورزشی مجهز و مشرف به استخر در طبقه‌ی منفی ۳ و منفی ۲ به صورت دوبلکس احداث شده است. با توجه به این‌که شنا و ورزش دو رکن اساسی سلامتی و نشاط انسان‌ها در شلوغی و آلودگی تهران می‌باشند.

وجود یک مجموعه لوکس در مجتمع که می‌توان تنها از طریق یک آسانسور در هر زمانی به آن دست پیدا کرد به سایر ویژگی‌های پروژه تریتیوم ۱ یک مزیت استثنایی و بسیار مهم افزوده است. علاوه بر آن وجود یک آب‌ نمای بسیار زیبا و صدای آرام‌بخش آن در استخر با ارتفاع ۱۲ متر و طول ۲۰ متر که چشم‌انداز آن از فضاهای استخر و سالن ورزش و سالن چندمنظوره قابل مشاهده است، لذت حضور در مجموعه‌ی ورزشی تفریحی پروژه تریتیوم ۱ را دو چندان می‌نماید.

مطالب دیگر مجله ملکاژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *